prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Malin - 26 september 2012 20:43

Imorse tog jag en varm och skön dusch. När jag skulle föna håret så gick ström propen. Haha så jag vart lite chokad och det blev mörkt. Haha så kan det gå ibland. Undrar varför det hände. Det blickade till bara och sen vart det mörkt. Det kanske var lite glapp i kontakten. För det var bara i övervåningen så det vart mörkt. Så det var inte strömavbrott. Men mamma fixade det när hom kom hem från jobbet. På jobbet gick vi till skogen fast det regnade lite och vi hade matsäck med oss också. Det kommer en bild på det jag hade med mig i min väska och jag hade en sittunderlag också. Vi är ute i alla väder. Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder haha. Nu tittar vi på tv och sen blir det att sova.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards