prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2012

Av Malin - 15 april 2012 17:58

Idag åt man thaimat till frukost som vart över igår. Den var god idag också. Vi åt ute frukost ute idag. För det var så skönt väder idag. Sen så har jag och min solstråle tvättat våran kläder idag. Men sen vart det reng väder igen. Så då gick vi in igen. Så då passsade jag på att rensa mina väskor och mina kläder. Men jag är inte klar än med kläderna. Jag kommer rensa mina kläder lite då och då. Imorgon börjar jag jobba igen på Campus. Vi har fått en ny lokal där. Den var så fin. Så ikväll ska jag och min sötnos titta på Big brother. Sen så ska vi sova så sött i våran sköna säng.

                                En fin vår bild på oss. Denna bild är tagen idag.

   Min finaste älskling på bild. Den här bilden är också tagen idag. Jag älskar dig enormt mycket.
   

Av Malin - 14 april 2012 18:38

Glömde säga att igår tog min svärmor lite bilder på mig. Bilder från fotomodell för en dag. Det var så gulligt att hon vill ha några bilder på mig. Idag så hälsade vi på pappa. vi hade med oss lite fika med oss och moster följde med oss dit också. Moster bjöd oss på thaimat. Som vi köpte med oss hem. Tack moster för thaimaten. Det var jätte gott. Det blev mycket över. Så det ska man äta till lunch imogon.Snart blir det att titta på kvällen är din och äta chips och dipp. Det blir att dricka påskmust till chipsen och dippen. Ha en mysig lördag alla mina läsare.♥    

 

Av Malin - 13 april 2012 20:23

Det var så mysigt att hälsa på svärmor idag.  Vi fick mackor och te. När vi kom dit. Danne hämta lite grejor. Som han ville ha hemma hos mig. Sen så fick jag en fin jacka av Svärmor. Den var dyr sa hon. Hon kunde inte ha den så jag fick den. Sen fick jag två stycken rosa krukor. Jag skulle fått dom när jag och Danne flyttar men jag fick dom nu istället. Tack världens bästa svärmor för jackan och krukorna. Imorgon blir det att hälsa på pappa. Då ska moster följa med oss dit. Nu blir det fredagsmys. Nu äter vi chips och dipp och lite cider. Hoppas ni får en trevlig och en mysig helg alla mina fina läsare.

 

Av Malin - 12 april 2012 19:40

Innan vi skulle åkte till pappa. Så handlade vi lite olika saker. Sen så gick vi till sjukhust till deras fik. Det blev cola och kladdkaka med grädde mums. Imorgon ska vi till svärmor och fika lite. Hon ska få se alla mina fina bilder på mig också.

   

                  Haha pappa behövde ha solglasögon på sig och han hade inte med sina. Så han fick låna mina. :D 


                                                  


                      Malin Tipsar                             

Jag prövade den här nya glassen idag. Den var jätte god. Testa den gärna. Undra varför dom slutade med dom gröna kulorna. Som fanns när jag var liten :(

Av Malin - 11 april 2012 19:38

Idag har jag och älsklingen inte gjort så mycket mest tagit det lungt. Vi tittade på Jägarna 2. Den var bra och spännande. Vi åkte aldrig till pappa idag. Vi ska nog göra det imorgon istället. Nu ska ni få se två bilder. För jag var fotomodell för en dag igår och det blir en bild på dom sakerna som jag köpte igår också. ♥  

     


Av Malin - 10 april 2012 20:33

Jag fick 100 fina bilder på mig hem idag. När jag var i stockholm. Innan jag skulle foto mig så åt vi lunch på burge king mums. Sen efter och innan foto så gick vi i lite affärer. Jag kan vissa imorgon var jag köpte för fint. Jag orkar inte göra det nu. För vi kom hem för en stund sen . Jag kan vissa några bilder på mig imorgon. Men inte alla för det var så många bilder. Imorgon kanske vi ska hälsa på pappa igen. Så då ska jag vissa dom fina bilderna på mig. Så vart en lyckad dag för mig idag.♥  

 

Av Malin - 9 april 2012 19:21

Det var så kul att se pappa igen för det var ett tag sen jag träffade han nu. Vi hade lite fika med oss. Det var så mysigt. Nicke följde med också. Pappas kompis. Imorgon ska mamma, Danne och jag till Stockholm. För jag ska vara fotomodell för en dag. Jag fick det i present när jag tog studenten. Så det ska bli kul. Vi ska shoppa också när vi är där. Jag längtar så enormt mycket till imorgon. 

   

Av Malin - 8 april 2012 19:42

Imorsse när vi hade vaknat och ätit lite frukost så åkte vi och handlade lite. Sen åkte vi till mormor och morfar. För morfar hade bakad kanelbullar. Mums jag bara älskar kanelbullar det är så himla gott. När vi kom hem blev det att ta en varm dusch så skönt det var. Sen så tvättade älsklingen och jag våra kläder.Till Kvälls mat blev det påskmat som vart över igår. IKväll blir det att titta på Big brother. Sen blir det att sova . För vi ska upp tidigt imorgon. För vi ska till Uppsala. För att hälsa på älskade pappa. 

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards