prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2012

Av Malin - 23 april 2012 19:23

Hihi måste bara säga att Skorpan min katt åt ostbågar i lördags och han tycke det var så gott. Vi har haft en annan katt som också gillade ostbågar. Det gick bra att jobba idag och solen kom fram när jag och älsklingen hade slutade. Då vart jag så glad. Hoppas det fint imorgon. För då kommer vi vara ute mycket. Jag och älskling ska nog lägga oss tidigt ikväll för vi var så trötta imorse. Nu blir det dagens outfilt. För det var länge sen jag gjorde.♥ 


                                                  


               Dagens outfit                        


Munktröja med tryck-Secondhand, Rosa jeans-Ginatricot





Av Malin - 22 april 2012 18:59

Imorrse så kom Svärmor Monica. Hon hade köpt lite lunch åt oss. Det var kokt korv med bröd mums. Sen kom Lunkan också. Dom åkte klockan 13.00 Det gjorde vi också. För vi skulle till pappa idag. Vi hade med oss lite fika dit. När vi kom hem vart det hem gjort pitzza. Ikväll ska man titta på Big brother. Undra vem som åker ut idag då. Efter man har sett Big brother så ska man sova. För man ska ju jobba imorgon. Nu blir lite mysigt med tända ljus och se en bra film innan Big brother börjar. Hoppas ni hafte en bra helg som jag har haft det alla mina sötaste läsare.

  

Av Malin - 21 april 2012 19:20

Igår kom det folk och titta på vårat hus. För dom ska göra göra om vårat hus. Så att pappa kan komma hem snart. Idag åkte vi stan.  Vi kollade lite olika affärer. Imorgon ska vi hälsa på pappa imorgon. Vi ska ha med oss lite fika. Sen har vi tvättat idag istället. Efter som vi ska till pappa imorgon. Nu blir det lite mys framför tv och äta lite gott igen. Som vart över från igår. Nu blir det att titta på kvällen är din.

 

Av Malin - 20 april 2012 19:40

Idag var det usch väder. På dagis är man ute i alla väder så det är bara att gilla läget. Mamma hämtade mig och Danne idag också. Mamma skulle till doktorn så jag och Danne gick på stan en stund. Vi köpte en glass medans vi väntade. Sen så hämtade vi Pontus på tågstation . Snart blir det lite fredagsmys. Med lite gott. Ha en mysig helg alla mina läsare.  

 

Av Malin - 19 april 2012 18:51

Igår vart det ingen ungdomsgruppen den vart inställt. Idag efter man hade jobbat kom mamma och hämta mig och Danne. För vi skulle stor handla mat och sånt. Sen så åt vi på strängnäs kebabben. Jag tog kebabbpizza. För det var så länge sen jag åt pizza. Den resturangen är bäst. Dom gör så god mat där. Sen har jag fått en tid hos tatueraren. För min tatuering behövdes fyllas i lite och det får jag göra gratis. 10 maj ska jag fylla i min tatuering . Imorgon är det fredag. Det ska bli skönt med lite helg.

 



Av Malin - 18 april 2012 17:10

                                           1 år och 2 månader med min sötaste solstråle Daniel.<33

Jag älskar när du håller om mig. För då mår jag så himla bra. Du är den jag lever för. Lova mej en sak,stanna hos mej förevigt. Du är allt jag behöver ha i mitt liv. Det går inte att beskriva känslan hur mycket jag är kär i dig. Du är så fin för mig. Du är så söt när du sover tycker jag. Du är så vacker som en blomma. Jag älskar dig mer än allt annat. Tussen pussar på munnen på dej min sötaste prins.

 
Av Malin - 17 april 2012 18:20

Alla barnen och fröknarna vart så glad när jag kom imorsse. Chefen sa att det känns tomt att jag inte är där och dom saknade mig när inte jag var där. Idag slutade jag klockan 13.00 För jag följde med Danne för han skulle göra sin tatuering idag. Han ville ha lite stöd av mig. Sen när vi kom hem gjorde vi lite toast. Det var jätte gott. Det står Slayer på hans tatuering. För han älskar det bandet.

   

Av Malin - 16 april 2012 18:34

Det gick bra att jobba idag. Sen efter jobbet gick jag älskling på stan. Vi prövade en ny Energy moster dryck. Den rätt så god. Vi åt en magnum classic glass också. Den är så himla god. Vi hade jätte fin väder idag. Så det var så häligt att äta glass då. Men efter stund kom mamma och hämtade oss. Till kvälls mat åt vi grillat korv med bröd. Det var jätte gott. Imorgon blir det dagis. Det ska bli så kul. Man har inte träffat dom på ett tag. För man har haft lite påsk ledigt. Imorgon ska Danne tatuera sig. För fösta gången. Ni får se imorgon vad det blir för nåt. Jag ska vara med och titta när han gör den. Om jag får sluta tidigare imorgon. Men det får jag nog för dom är så snälla. Dom som jobbar på mitt dagis. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards