prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 april 2023

Av Malin - 3 april 2023 20:26

Idag gick jag upp tidigt. Jag fixade mig lite efter jag hade vaknat. När jag var klar med det så fixade jag lite frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Jag började senare idag. Det var så soligt ute och det var bara lite snö kvar på visa ställen. Men jag kunde ta cykel till jobbet idag. Så det var härligt. Äntligen att man kunde ta cykel. Det varit ganska lugn dag. Jag slutade ganska tidigt idag. När jag kom hem åt jag lite mellis, Senare kom mamma och hämtade mig. Vi handlade först lite frukt. Efter det åkte vi till våran frisör. Vi fick klippning samma dag. Så det blev mor och dotter dag idag. Vi fick kaffe också. Jag gosade även med hennes hund Nelly och tycket om banan som hon fick smaka av oss. Jag färgade inte håret denna gång. Ska låta solen få bleka håret lite. Innan vi åkte hem så köpte vi hem mat. För klocka blev så sent. Nu kollar jag på olika klipp. Men jag ska sova snart. För jag börjar bli så trött redan nu.  

                               

  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards