prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 mars 2023

Av Malin - 5 mars 2023 21:41

I fredags var det ganska lugn dag på jobbet. Det fanns lite kakor på rasten också. jag kunde gå tidigare i fredags. Efter jag hade slutat så träffade jag en kompis och vi tog bussen till stan. För det blåste kallt i fredags. Sen senare träffa vi fler kompisar. Vi handlade lite snacks och sen åt vi på restaurang. Sen gick vi hem till en kompis och kollade på talang. Det var en trevlig kväll. En kompis gjorde flätor på mig. Senare körde en kompis oss hem. När vi kom hem blev det att det lugnt och kolla på lite klipp innan vi la oss. Jag la mig rätt skaplig tid då.   

           


I igår lördags gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig och sen tog ur flätorna. Jag sov med dom. Efter det fixade jag lite frukost och jag kollade på lite klipp en stund. Senare tog jag bussen till stan och gjorde lite ärenden. Det var soligt ute men det blåste för kallt ute. Jag gick hem sen. För bussen går inte så ofta på helgerna. När jag kom hem fixade jag med lite olika saker. Senare åt vi kvälls mat. Efter det träffade vi en kompis och vi handlade en dricka. När vi var klara så gick vi på teater. Det var två bra skådespelare med i teatern. Vi fick ta bild med dom. Dom var så trevliga. När vi kom hem blev det kolla på Mello. Vi missade lite början bara. Sen blev det att kolla på lite olika klipp innan jag la mig. Jag la mig rätt skapligt för skulle upp tidig idag söndag.  

       

                 

       

     

 

 



Idag gick upp tidigt för jag skulle gå ner med tvätten. Så jag tog på mig lite mys kläder. Efter det la jag mig en lite stund. Efter det gick jag ner med lite mer tvätt. Sen fixade jag med frukosten. Jag kollade lite på olika klipp en stund. När jag var klar med det bäddade jag rent i sängen och sen blev det att spela in lite video. Senare blev lite kaffe och kolla på lite olika klipp. Efter det har jag fixat med olika saker. Senare fixade jag med kvälls maten och sen tog jag fram kläder tills i morgon. När jag var klar så tog jag en dusch. Nu kollar jag lite olika klipp innan jag ska sova. Jag ska sova snart hade jag tänkt.  

     

 

     

 

   

 

 

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards