prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 8 juni 2023

Det har hänt mycket saker dom här dagarna

Av Malin - 8 juni 2023 11:02

Det har hänt mycket saker dom här dagarna. I lördags gick upp tidigt. Efter jag gick upp gick jag ner med våran tvätt. Sen gick vi ner till stan. Vi hade stor firade på stan som började i lördags och skulle hålla på till tisdag. Vi var där med våra kompisar. Vi var tidiga för vi ville ha bra plaster och vi vill träffa olika kändisar som skulle komma på lördagen. Vi träffa på dom lite olika tider. Senare åt vi lite mat. Vi åt på food truck. Efter det började konsert. Det kom lite andra som sjöng också som inte är lika stora. Vi kom hem sent. Men jag gjorde lite popcorn och kollade på klipp innan jag gick la mig.   

         

  

   

                      


I söndags gick vi upp en skaplig tid. Efter vi hade vaknat så fixade vi oss. Sen blev att gå ner till stan igen. Vi träffade våra kompisar igen. Vi kollade först runt stan. Det var olika hantverkare på stan. senare åt vi mat. Efter det var det allsång på den stora scenen. Med klasse Möllberg. Han kom till mig med micken en gång'. Sen gick vi hem tog lite lugnt. Jag tog även en dusch och sen kollade jag på olika klipp en stund. Efter det gick jag la mig.  

               


I måndags gick upp tidigt och fixade mig. Efter det cyklade jag till jobbet. Alla dom här dagarna har varit fint väder. I söndags och i måndags kunde jag ha lite sommar kläder. det var ganska lugn dag. Efter jobbet så träffade vi kompisar.

det var Larz-Kristerz som sjöng i söndags på stora scenen. Efter det gick vi hem. Vi fixade lite kvälls mat när vi kom hem. Sen blev det att kolla på olika klipp tills jag gick la mig.  

                        


I tidsdrags gick vi upp rätts så tidigt. Vi fixade oss och sen packade vi med oss lite frukost. Sen gick vi ner till stan. Vi var med kommpisar igen. Det var stor firade. Det var Nationaldagen och så firade vi 500 års kalas. Så kungen och drottningen på till våran stan. Så det var väldigt mycket folk och vakter över allt. Även poliser. Sen var Sarah  Dawn Finer värd på scenen . Tur att vi var tidiga. För det blev en lång kö att komma in. Dom kollade i allas väskor också. Sen blev det att äta pizza. Efter det gick vi till kyrkan för där kom en författare. Efter det gick vi hem till en kompis och drack kaffe. Vi kollade på en film som vi inte såg på klart förra gången vi var där. Sen gick vi hem. Jag kollade på olika klipp när jag kom hem. Efter det la jag mig.   

                                                       

              

 

                               Ni får ha en trevlig nationaldag alla mina vänner nu. <33

 

            Ni får ha en trevlig nationaldag alla mina vänner nu. Önskar Truls med familj.<33


I onsdags igår så gick jag upp tidigt och fixade mig. Efter det cyklade jag till jobbet. Det var ganska lugn dag. Jag fick en sommar present igår en av barnen. Så snällt. Innan jag åkte hem så handlade jag. Mamma kom och lämnade rabarber kräm så gott. Sen blev det att fixa kvälls mat Efter det tog jag en dusch. Sen kollade jag på olika klipp innan jag la mig. Det kommer mer blogg i kväll.  

     

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards