prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2021

Av Malin - 31 maj 2021 22:21

När jag vaknade i morse var jag inte så farligt trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig lite. Det var varmt redan i morse. Det så härligt att cykla när det soligt och varmt ute. Dagen gick fort idag. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att kolla på lite serie. Blir att kolla tv en stund nu innan jag ska gå och sova.  

 

Av Malin - 30 maj 2021 23:02

Jag gick upp tidigt idag för att gå ner med tvätten. Efter det blev det att gå lägga mig igen en stund. Senare innan jag skulle hämta tvätten blev det att gå och slänga lite skräp. Efter det blev det att fixa lite frukost. När jag var klar med blev det att ta fram kläder tills i morgon. Senare kom mina föräldra och hämtade mig. Vi åkte ragga bilen. Vi åkte köpte glass. För det var så varmt ute idag. Det passade bra idag när det var morsdag idag. Mamma fick sin morsdag present idag också. Vi gjorde ett ärende också. Jag fick dom två fina solceller av mamma och jordgubbar. Tack så mycket. Så det blev fint på våran lilla ute plats. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Senare tog jag på mig tränings kläderna. För skulle få prova två olika grupp pass gratis också. För att se om jag tycker om det. Idag provade jag yoga. Jag är helst slut i kroppen nu. Nu blir det att gå sova. Det har varit fullt upp idag och dagen gick fort idag.  

                   

Grattis mamma Anne-Lie på morsdag älskar dig. Du är min hjälte Som alltid finns för mig.<33


Grattis alla mammor på eran morsdag. Tycker så synd dom som inte har någon mamma kvar också kramar till dom.<33

Av Malin - 29 maj 2021 22:40

Igår vart fullt upp. Efter jag hade vaknat igår blev det att fixa mig. Sen blev det att cykla till jobbet och då var lite små kallt. Det var lugnt på jobbet igår. Det fanns lite fika på rasten ocskå. Senare på morgonen kom solen och det blev jätte varmt ute. När jag kom hem blev det att ta en dusch och sen fixade jag mig. Senare träffade två kompisar och min ensa sambos bror på stan. Vi åt god mat och köpte god dricka. Innan vi gick hem blev det att handla lite. Till fredagsmyset. När vi kom hem blev det att kolla på tv tills jag skulle sova. Jag gick la mig skapligt igår. För att jag blev så trött.  

                  

Idag tog vi sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och kolla på lite klipp. Idag fick det blev vara hemma hela dagen. Vi har mest tagit det lugnt idag. Små fixat lite bara med olika saker.  Men det var fint väder idag med. Senare fixade vi med kvälls maten. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå sova.  

   

Av Malin - 27 maj 2021 21:43

Idag började vi lite senare på jobbet. Vi skulle ha planerings dag idag. Vi skulle åka i väg till ett hotell under dagen och jobba där. Så jag fixade mig och sen tog jag bussen till där vi skulle träffas. För jag ville inte cykel dit vi skulle träffas. För där kan någon ta min cykel. Sen åkte vi bil till Malmköpings hotell. Vi började med buffe frukost. Så lyxigt. Sen hade vi planeringen där. Senare fick vi god lunch. Efter det tog vi promend. För få lite luft men det var så kallt ute. Senare fick vi fika. Sen tog jag bussen hem där jag gick av förut. Vi haft en trevlig dag ändå. När jag kom hem var jag så trött och hade ont i huvudet. Men vi fixade lite kvälls maten när jag kom hem. Tog en alvedon förut och vilade lite och nu mår jag bra. Det var en till på jobbet dom hade det. Är nog det konstiga vädret och vi suttit så länge. Efter det blev det att ta det lugnt och kolla lite klipp. Blir att gå sova i tid idag. Tur att det är helg snart.  

             

 

 

Av Malin - 26 maj 2021 22:23

Idag gick jag upp en skapligt tid. Jag fixade lite frukost och kollade lite på olika klipp. Efter det fixade jag mig lite. Jag gjorde rent i katt lådan också. När jag var klar med det gick jag slängde skräp. Fick göra det fort. Det regnade så mycket. Senare efter det blev det att dammsuga och torka golvet. Jag har även gjorde några olika video också. Så jag har gjort mycket idag. Jag tog även fram kläder tills i morgon. Efter det blev det att fixa lite kvälls maten. När jag var klar med det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på tv tills jag ska gå och sova.  

         

 

 

   

 

     

 

 

 

 

Av Malin - 25 maj 2021 22:06

I morse var jag lite trött men det var att gå upp ändå. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. Senare cyklade jag till jobbet. Det var ganska lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Senare blev det att kolla på lite olika klipp. Nu kollar jag på tv tills jag ska gå sova.  

 

Av Malin - 24 maj 2021 22:15

När jag vaknade i morse var jag lite små trött. Efter jag hade vaknat till blev det att fixat mig. Senare blev det att åka till jobbet. Idag var det fullt upp hela dagen. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på serie. Nu kollar jag på tv tills jag skulle sova. I helgen fick jag ny plantering till mina jordgubbar som mina föräldrar hade fixat åt mig. I helgen fick Truls och Pyret nya sängar.   

       

                             Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 8 månader.<33

Av Malin - 23 maj 2021 22:00

Igår dagen blev fullt upp. Igår morse sov vi ut lite och sen fixade vi oss. Efter det kom mamma och hämtade oss. För att vi skulle stor handla. Först åkte vi åt lite mat. Det var regnade rätt mycket då. Sen gjorde vi olika ärenden innan vi hämade maten. När vi kom hem så slutade det regna. Så vi hade en mysig dag ändå. När vi kom hem blev det att packa upp allt. Efter det blev det att ta det lugnt en stund. Senare fixade vi oss. Efter det hämtade våran kompis mamma upp oss. Dom handlade lite först och sen åkte vi hem till dom. Vi var med några vänner hemma hos henne och vi hållde av stånd av varandra. Vi spelade kort först och åt vattenmelon. Efter det kollade vi på Eurvison. Vi drack kaffe och åt lite chips också. Vi kollade inte hela och tittade. Dom körde hem oss senare. Vi kollade på resten när vi kom hem. Efter det gick jag och la mig.  

 

              

Idag tog vi också lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat tog jag fram kläder jag skulle på mig idag och i morgon. När jag var klar med det gick jag ner med tvätten. Senare kom mina föräldrar och hämtae oss. Vi gjorde ett ärende och sen fikade vi lite. Så det vart mysig dag. När vi kom hem hämtade vi upp tvätten. Senare cyklade jag och gjorde olika ärenden. Det var så kontit väder idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det fick det bli att ta en dusch. När jag blev klar med det kollade jag på olika klipp. Nu kollar jag på tv tills jag ska gå och sova.   

       


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards