prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 april 2021

Av Malin - 24 april 2021 21:27

Igår blev det fullt upp. Jag gick upp lite tidigare igår för att hinna ta en dusch. Efter det fixade jag mig. Jag packade lite saker som jag skulle ha med mig igår också. Senare tog jag bussen till jobbet. Det var ganska lugnt igår på jobbet. Efter jobbet åkte vi alla på jobbet till chefen. Vi kom lite olika tider. Jag åkte med en jobba kompis dit. Jag fixade mig lite på jobbet medans jag väntade på min jobba kompis. Vi blev bjuda på middag och dricka. Vi alla hade med oss snacks att bjuda på. Så vi hade en tävling och gissa vem som hade vilken snacks med sig också. Hon bjöd på fika också. Så jag var så väldigt mätt och trött när jag skulle hem. Min jobba kompis körde hem mig. Så det var snällt. Vi hade så trevligt igår. Jag var bara upp en stund när jag kom hem. För jag vart super trött. Truls blev så glad när jag kom hem också.  

          

Vi tog sovmorgon idag. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost och kolla lite olika klipp. Senare tog jag bussen och gjorde ett ärende. Det var lite små kallt idag och det var det igår med. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att dammsuga och torka golvet. Jag har även fixa lite andra saker här hemma. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska gå och sova.  

 

   


                            Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 7 månader.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards