prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 januari 2019

Av Malin - 8 januari 2019 21:44

Man var rätt trött när man vaknade igen. Idag när man skulle gå ut till bussen kom det massa stora snö flingor ute. Men det är redan nästan borta. När man fick i sig lite kaffe på rasten blev man lite piggare. Man hade rätt kort dag idag. Man har varit trött nästan hela dagen. När man kom hem passade man på spela in en video. Så hoppas ni gillar att se på den. Sen smakade vi dom här nyttiga chokladbollar som vi hade fått.  Söt skålen var också. Så det bar snällt. Man drack en julmust lakris smak. Den var rätt god ändå. Senare blev det kvälls mat och sen har man bara kollat på tv. Blir att gå sova snart.  

               


https://www.youtube.com/watch?v=BBRhUSxZoKo&t=3s

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards