prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Malin - 26 mars 2017 22:19

Vi tog lite sovmorgon imorse. För nu har det också blivit sommar tider. Man tog fram  kläder som man skulle ha på sig idag först. Vi åt lite frukost. Sen gick man ner och tvättade lite. Det tog lite tid efter som det var en som tog över tid på våran tid. Blir galen på detta. Snart blir det att köpa en egen. Efter gick vi en promenad till svärfar och Dannes bröder. När vi gick dit hittade vi tussilago. Så nu är det verkligen vår ute men det blåste lite när vi skulle dit. Vi drack lite kaffe och prade lite. Tack så mycket för kaffe. Sen var vi tvungen att gå hämta tvätten. Det var varmare väder när vi skulle gå hem. Det var så skönt ute idag. När man kom hem blev det tacos och sen blev det att ta en dusch. Sen tog man på sig natt kläder och kolla på tv med lite kvälls mellis.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards