prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Malin - 11 september 2015 22:38

I morse fick man lite sovmorgon. Efter man hade vaknat tog man en dusch och sen fixade sig. Sen blev det att äta god frukost. När jag kom till jobbet gick vi ut. På rasten var det någon som bjöd oss på goda plommon. jag åt pannkaka med hallonsylt till lunch idag som jag hade med mig. Efter lunch hade vi sång samling och sen slängde jag skräp med några. Vi brukar göra det på morgonen men det var fullt upp då. Vi åt mellis ut i solen idag. Jag slutade sent idag. Sen möte jag Danne och våran kompis på stan. För han ska vara här. Vi handlade lite gott och var lite i andra affärer. Sen gick vi hem och åt mat. Det blev sen mat idag. Mamma var här förut när inte jag var hemma ovch lämnade oriflame saker. Jag fick gratis saker också av moster och en ny tidning. Tack så mycket. Massa fina saker. Jag funderar och göra en video om det. För jag glömde visa hur dom mer såg ut. Om ni skulle vilja se bättre på sakerna. Ni får gärna säga till det så fixar jag det. Vi fick även bestick av min bror och hans tjej. Tack så mycket. Jag fick även en ny film av min kompis. Jag som har letat efter den så mycket och nu har jag alla Harry Potter filmerna. Tack så jätte mycket. Jag har dom andra i vanlig dvd men det gör ju inget. För jag kan se den är på min xbox. Nu får jag också säga trevlig helg. Det varit en lång dag. Så jag är värd verkligen att vara ledig nu.  

                             


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards