prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 22 augusti 2013 20:45

Idag när vi var ute med barnen så hittade dom en larv. Som dom gav ett stort löv till den. När jag hade slutat så gjorde jag lite äreden. Jag har köpt kattgräs till min lilla kisse.  Jag får se om han gillar det när det har vuxit klart. Idag kom älskling hem med varsin mackor och bulle som han fick från jobbet mums. Tack så mycket säger vi.

 


Av Malin - 21 augusti 2013 20:27

Idag var det kallt på morgonen och sen vart det varm ute. Vi har plockat lite äpplen utan för våran gård med barnen. Idag fixade jag melis till barnen och det kommer jag att göra varje dag. När jag kom hem så tog jag en dusch. Nu håller jag älskling på att titta på idol. Det så kul att se när folk gör bort sig haha.

 


Av Malin - 20 augusti 2013 20:42

Idag har vi varit ute med barnen. Det var så soligt och varmt idag. När jag hade slutat så gjorde jag lite ärenden. För en stund sen så fixade jag mina naglar. Jag målade ljusrosa på mina naglar. I love pink. Det syns inte så mycket. Den glänser mest. Men färgen är så fin och natulig färg. I love it. . Nu tittar vi på idol.

 

Av Malin - 19 augusti 2013 20:18

Idag kom det fler barn. Det kom två nya barn idag. Den ena känner jag från min förra jobb. Så det var kul. Så det är nog ett trygghet för barnet att vi känner varandra. Så vi hade fullt upp idag. På rasten var det någon av mina jobbakompisar som bjöd på tårta. Men jag vet inte vem. För jag såg den här lappen när jag skulle ha rast. Det var två olika tårtor. Jag tog den här. Jag tror det var bananer i den här. Den var i alla fall god. Jag och älskling tittar på idol.

   

Av Malin - 18 augusti 2013 20:13

Imorse så tog man en skön dusch och åt frukost. Sen kom mamma och hämtade oss. För vi skulle stor handla. Tack mamma att du körde oss. Danne skar sig på en kniv när han skulle fixa med maten. Men det gick rätt så bra. Sen har jag kollat på två filmer och bara haft det mysigt. Helgen gick fort som vanligt. Imorgon blir det att jobbat igen. Nu vart det regn väder. Hoppas det inte det är imorgon. Jag vill inte cykla i regnet igen. Här kommer det två stycken bilder på Truls och Totte. Bilden på Totte och Truls tog jag i helgen när vi var där. Bilden på bara Truls är tag i dag. Han gillar också att sova under bordet på en hylla som finns på bordet.

   

Av Malin - 18 augusti 2013 10:16

 

                                            2 år och 6 månader med min sötaste skatt Daniel.<33

Helt och troligt var fort det går snart är 3 år vi har varit tillsammans. Jag är så glad att jag får dela mitt liv med dig. Det är så underbart. Jag älskar dig min underbara sambo. Puss puss till dig min älskling Daniel från din Malin.

Av Malin - 17 augusti 2013 20:28

Vi lånade duschen i går också. Idag så gick jag ut med hudarna och tog det lugnt mest. För vädret var inge kul idag. Mamma och pappa kom hem idag. Vi fikade när dom kom hem och sen så skulle mamma köra oss hem. Vi lämnade alla saker och sen åkte mamma och jag och handlade lite. Mamma betalade det jag skulle köpa idag. Vilken snäll mamma jag har. Tack världens bästa mamma. Jag älskar dig mamma. Snart får man nya pengar också. Det var nog ett tack för att vi passade djuren. Snart blir det filmmys. Vi åt nyss små prinsessbakelser. Dom var så goda. Här kommer det en rätt ny bild på mig som jag har gjort om.

 

Av Malin - 16 augusti 2013 20:56

Idag har det varit fin väder och på jobbet har det varit en lugn dag. Sen kom moster och hämtade oss. För vi ska vara djurvakt hos mina föräldrar tills imorgon. För dom skulle bo på hotel och så. Jag passade på att tvätta vår kläder lite. Vi har ätit god mat också. Deras intrenät var lite knäpp förut men nu funkar den. Danne sitter och spelar. Han tog med sig sitt spel. Truls fick följa med också. Så nu blir det en lugn fredags kväll. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards