prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Malin - 18 juli 2012 20:46

Idag har vi haft många kunder. Min moster och hennes kompis och kompisens mamma kom. Min mosters kompis köpte lite saker av oss och så fick vi saker av dom som vi skulle sälja på loppisen. Sen så kom mammas jobba kompis och hennes ungar. Dom köpte mycke saker av oss. Jösses vilken energy hennes lilla flicka hade haha men hon var så söt. Hon ville typ ha allt på min loppis hihi. Sen kom det lite andra också Som också köpte saker av oss. Mamma åkte och beställ mat till oss idag. Det blev kycklingsallad och till efter blev det glass.

   

Av Malin - 18 juli 2012 13:11

 

                                           1 år och 5 månader med min underbara prins Daniel.<33

Tihi snart är det 1 år och 1 halv år med dig älskling. Du har nyckeln till mitt hjärta. Mitt hjärta slår i 100 niti när jag ser på dig. Du är så go och rar. Du är den jag verkligen vill dela min framtid med. Är du glad så är jag också det. Jag mår så himla bra när jag får med dig. Massor med pussar till dig från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards