prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2012

Av Malin - 31 januari 2012 20:04

 Idag har jag bara tagit de lungt imorgon ska jag börja jobba igen. Då ska man ha viktigt möte med dagis chefen och bästa Johanna. Nu vart det fika det är safran bulle som är en semla och världens bästa pappa hade köpt hello kitty

 godis också. :D


     

Av Malin - 30 januari 2012 20:14

Idag har man mest tagit de lungt. Jag får se om jag ska jobba ska känna efter imorgon hur jag mår då. Till kvällsmat fick Danne och jag laga maten för vi var själva hemma då. Det vart tacos de vart gott. Nu tittar man på Familjen Annorlunda de programet är så bra och fikar vart de också .  

      

Jag drack cola sen vart det pepparkakor och nån ny sorts ballarinakaka skit gott. Dom ljusa var godast. Det är chokladkräm i dom också mums.  

 

Av Malin - 29 januari 2012 18:22

Idag har man mest tagit det lungt för jag är jätte snorig . Sen har jag och Danne tvättat kläder hela dagen så jag känner att jag har varit duktig idag och Danne med så klart. Sen har man smittat Danne så nu är han också sjuk så kan de gå. Så det blir inge jobb för min del morgon. Det blir nog  att sova snart är så himla trött man blir det när man är sjuk så de är bäst att sova snart så man blir frisk nån gång.  

           

Av Malin - 28 januari 2012 15:17

   Idag har vi varit på stan och kollat lite. Men jag hitta inget. Nu har jag beställt att göra en tattoo . Läskigt ju men de går nog bra . Men de är en hemlis vad de blir för nåt. De får ni se när jag har gjort den. Jag ska gör den 2 mars min tatto. Jag har blivt värre med förkylningen jag är jätte snorig nu. :(      


   

Det här var mitt fika pannkakor med sylt och grädde till de drack jag hallonsoda. Sen till efterrätt vart det    smultronte denvar god har aldrig smakat den smaken förut.  

  

Av Malin - 27 januari 2012 22:18

Jag gick till jobbet idag min hals är bättre nu. Men jag böjar nog bli snorig istället. :( Sen efter jobbet gick jag och Danne på stan. Jag hitta lite saker dom var så fina. När mamma kom hem klockan 21.00 så åt vi bakad potatis. Ska snart sova så man blir frisk nån gång sen imorgon ska vi på stan kolla runt lite. :D  

                                                  


 

                                                    jag bjuder på en gammal bild på mig.



                                                  



     




                                                  


     



Av Malin - 26 januari 2012 11:30

God morgon jag är sjuk idag jag har ont i halsen så jag var hemma idag. :( Men jag ska försöka gå imorgon till jobbet. Till frukost blev det gröt. Sen när den bästa Daniel kommer hem igen blir det filmmys. Så då får han ta hand om mig som han ville göra också. Så de var tråkigt att jag inte fick träffa barnen på dagiset idag. Men jag får träffa dom på tisdag igen. ♥

                 

Av Malin - 25 januari 2012 19:56

Dagens humör:  Den är bra. Jag är glad idag
Dagens mående: Så där. Känner mig lite sjuk idag

Dagens borde: Inget just nu. Sova kanske
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Foundation, mascara, puder,kajal,eyeliner och en ljus ögonskugga
Dagens klädsel: Linne med en pingvin på en svart kofta och jeans
Dagens planer: Att sova snart
Dagens vill ha: Iphone 4 s
Dagens fundering: Undrar när jag får ett jobb ett riktigt jobb. För nu har jag bara praktik på dagiset
Dagens beroende: Mobilen,barnen på dagiset och Daniel
Dagens tråkigaste: Ont i halsen
Dagens längtan: Att träffa barnen igen men de får jag imorgon om jag inte blir sjuk
Dagens låt: Björn Afzelius - sång till friheten


Dagens Outfit :

   


                                       Sorry att det blev en suddig bild. Min kamera är inte så bra. :(    


Av Malin - 24 januari 2012 17:54

       
                       Idag har jag och min söta man Daniel varit förlovade i 4 månader.                             
 

Jag älskar dig så mycket. När vi förlovade oss det var det bästa som har hänt mig. Du ä bara min och det är jag glad över att du är bara min. Du och jag livet ut . Det är så det ska vara och det kommer alltid att vara så hoppas jag. Du kommer alltid vara min fina prins. Du är mitt allt och du är allt jag har . Du är min dyr bara diamant. Du kommer alltid vara min favorit. Du är den bästa man kan ha. ♥


 
 
  
 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards