prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Malin - 23 maj 2012 19:22

En mysig dag på dagis idag. Först åt vi lite frukost ute . Det blev det risgrynsgröt. Sen så gick vi till skogen och åt lite matsäck. Till lunch så lagade vi våran egen mat. Vi åt ny bakat bröd och pyttipanna. Sen så fick dom leka med vatten i balja eller man ska säga. Dom plaskade hade sig. Dom hade massa saker i baljan också. Det var nog skönt för dom att svalka sig för det var så himla varmt idag . Det såg så kul också. Det har varit en jätte mysig dag idag. Det känns som det var varmare idag än dom andra dagarna. Det här var verkligen sommar väder idag. Jag och älskling är själv idag. För mamma är hos pappa. Hon ska sova över där tills imorgon. När man kom hem satt vi ute och åt en glass. Till mat så gjorde vi ravioli. Det var så länge sen man åt det. I måndags fick jag mitt första skavsår i år. Jag får alltid det på sommaren och det gör så ont att få det. Jag får mest vid hälen och på tårna

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards