prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 februari 2023

Av Malin - 3 februari 2023 21:26

I tisdag blev det bara jobb som vanligt och sen hade vi jobb möte. Innan möte började så gick vi en promenad. En snäll jobba kompis körde hem mig. När jag kom hem så värmde jag på lite mat. Sen blev det bara kolla klipp en stund.  Efter det jag la jag mig för jag var jätte trött. I onsdags och torsdags har jag bara jobbat. Men det varit fullt . Jag har varit så trött när jag kommer hem. Därför inte blev någon blogg i några dagar till. Igår hade jag kaffe med mig till bussen. Jag brukar hade det ibland när kallt ute eller om det blir kaffe över på morgonen. Igår fick vi tulpaner av jobbet. Idag gick gick jag upp tidig och fixade mig. Senare åkte jag buss till jobbet. Dom  här dagarna har det varit så himla kallt ute. Men det varit soligt dom här dagarna. Nu är det även redan februari. Så då har det varit lite varmare. När jag kom hem blev det att fixa lite varma mackar. Efter det tog jag en dusch. Senare blev det att kolla på Talang. Nu kollar jag på klipp. Men ska sova snart. För jag är så trött redan nu. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla. 

             


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards