prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2022

Av Malin - 2 januari 2022 22:32

I morse gick vi upp en skaplig tid. Jag var så trött när jag vaknat. Men det var lite halv mörk när jag vaknade. Det kom mer snö i natt. Men det regnade när jag vaknade hörde jag. Jag var rätt hungrig också. Så det blev att fixa frukost när vi vaknade. Jag kollade på serie också en stund. Efter det blev det att slänga skräp. När jag var klar blev det att fixa lite med olika saker här hemma. Det fick bli att göra det hela dagen. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog jag fram kläder tills i morgon och sen fick det bli att ta en dusch. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Det blir snart att gå sova. För att jag börjar bli trött också. 

     

 

 

Av Malin - 1 januari 2022 22:33

Igår blev det fullt upp. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite gröt frukost och kollat på klipp en stund. När jag var klar med det fixat jag mig lite och sen spelade jag in lite video. Jag ladda upp dom senare på kvällen igår. När jag var klar blev det att slänga skräp och fixat lite med olika saker här hemma. Blev även att tvätta igår. Sen blev det lyx vi köpa lite pizza. Det fick bli våran ny års mat. Senare blev det spela lite bingo. Men som vanligt är jag så nära att vinna hela tiden. Blev att dricka lite cider och äta lite snacks. Sen blev det dricka lite bubbel på tolvslaget. Gick ut på balkongen och tittade lite stund. Efter det gick jag la mig.  

 

 

                  Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2022 år. 2021 har varit ganska bra år.<33


                                              Gott nytt år önskar Truls med familj. <33


         

 

 

 

 

   


Idag blev det att ta lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev det att våran pizza som blev över från igår. Vi kollade även på Harry Potter när dom pratade om filmen. Den släpptes idag. Det var väldigt intressant. Helt galet att det redan 1 januari och 2022 nu. Blev en lugn dag här hemma idag. Vi har inte gjort så mycket. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter maten så bakade jag en kladdkaka. Det var så länge sen jag bakade. Nu ska jag titta på tv tills jag ska sova.  

     Go  

Glad fortsätt alla på det nya året och hoppas ni får ett mysigt 2022 år nu. Bilen är tagen från balkongen. 

video kunde jag inte lägga upp med raketerna. Får inte till att lägga upp vanliga video här längre. Det synd.<33

 

   

God fortsättning alla på nya året och hoppas ni får ett mysigt 2022 år nu önskar Truls med familj. Jag är glad att raket dagen är över säger Truls.<33


   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards