prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2022

Av Malin - 13 januari 2022 20:33

Igår morse fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat så blev det att fixa mig och lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Senare blev det att åkta till jobbet. Det var fullt upp idag. Innan jag åkte hem blev det att göra ett ärende och sen gick hem sen. Senare kom mamma och lämnade lite saker. Efter det blev det att fixa lite mat och sen tog jag en dusch. Efter det blev det bara kolla på tv och sen blev det lite klipp tills jag skulle sova. Jag var så trött igår.        


Idag fick jag också sova lite längre. När jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på lite klipp. Senare blev det att slänga skräp och sen ta bussen till jobbet. Dom har börjat nu att man får gå på där bak på bussen också. Det vart fullt upp idag med. Innan jag åkte hem blev det att handla lite och göra lite ärenden. Sen tog jag bussen hem. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det kollade jag på tv. Nu kollar jag på klipp en stund. Det blir att gå sova tidigt i kväll. för jag är så trött.  

           

Av Malin - 11 januari 2022 22:27

I morse blev det att gå upp tidigt igen. Började tidigare idag. Så efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att ta det lugnt till bussen kom. Det varit fullt upp hela dagen idag. Det var en sen dag för mig idag. Moster körde hem mig idag. För hon skulle ändå hem till mig och lämna lite grejor. När jag kom hem blev det fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på tv och sen lite klipp. Nu ska jag sova och det säger Truls med att han ska göra hehe. För nu är jag så trött.      

Av Malin - 10 januari 2022 21:36

I morse fick jag gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att ta det lugnt en stund. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Idag var det fullt upp. Blev att göra ett ärende innan jag åkte hem. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det kolla på ett klipp en stund. Nu kollar vi på Tillsammans mot cancer. Blir att gå sova om en stund. Gjorde lite te förut. För att jag blev sugen på det och så var jag lite frusen förut. Jag börjar bli så trött nu.  

         

Av Malin - 9 januari 2022 21:47

I morse gick jag upp rätt skaplig. Efter jag hade vaknat blev att ta på sig lite mys kläder och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på serie. Blev en lugn dag här hemma. Jag har även tagit fram kläder tills i morgon och fixat med lite olika saker också. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Förut kollade vi på Farmen som börjat idag. En från min stad är med där. Det fler som var med i min stad förut. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova och jag ska sova snart hade jag tänkt.  

 

Av Malin - 8 januari 2022 22:10

Igår gick jag upp tidigt. Jag fixade mig efter jag hade vaknat. Sen blev det att fixa något att äta. Jag kollade på klipp en stund också. Innan jag gick till bussen fixade jag en ny tvätt tid. Skulle gjort det i torsdag men då kunde jag inte tvätta. Det hade kommit mer snö igen. Det var även riktigt kallt ute också. Började lite tidigare igår. Det var en väldigt lugn jobb dag igår. Vi hade inte så många barn igår. Fick sluta tidigare igår. Så det var skönt. Efter jag hade slutat blev det att handla lite till fredags myset till oss. När jag kom hem blev det att kolla lite klipp och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog jag en dusch. Sen blev det bara att kolla på tv tills jag skulle sova.   

       

   

           


Idag sov jag ut lite och sen blev det att ta på mys kläder. Efter det blev det att fixa lite att äta. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare blev det att gå ner med lite tvätt. Så det varit en lugn dag här hemma. Jag har även spelat lite. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Nu kollar jag på serie tills jag sova.   

       

Av Malin - 6 januari 2022 21:10

I morse gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade lite frukost efter jag hade vaknat. Jag kollade även på klipp en stund. Efter det blev det fixa mig lite och sen gick jag ner med skräpet. Jag är ledig idag. Efter som det är en röd dag idag. Tur så är det snart helg också. Senare kom mamma och hämtade mig. Jag åkte hem till dom en stund. Vi drack lite kaffe. Senare åkte vi hem till min moster. Vi firade henne. För hon fyller år idag. Hon bjöd på fisk soppa och macka. Jag brukar inte gilla så mycket fisk men den här soppa var så god. Till efter rätt blev det fruktsallad med glass. Så det blev en mysig dag idag. Så det blev fullt upp idag också. Här bild på moster fina julkruba också. Min bror och hans fru körde hem mig sen. Vi åt rätt sent förut. Så senare blev det att äta lite fruktsallad med grädda bara. Vi tände lite ljus på kvällen också. Jag var inte så hungrig. Vi fick ta hem lite mat som blev över och fruktsallad. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Blir nog att sova snart. Jag börjar redan bli lite små trött.  

           

Av Malin - 5 januari 2022 21:59

I dag med fick jag sova lite längre. Men jag var ändå små trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på lite klipp en stund till bussen skulle komma. När jag kom ut så märkte jag att det har kommit snö i natt. Jag åkte den nya bussen igen men idag hade den ingen jul saker på sig. Det varit en lugn dag idag med. Så skönt men en lugn veckan när börjat jobba igen. Lite mjuk star. Senare kom det mer snö. Blev lite snö storm ute. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och kolla på lite klipp. Efter det tog jag en dusch. När jag var klar med det blev det att kolla på lite film. Nu kollar jag på lite klipp innan jag ska sova. Blir nog att gå sova snart.  

         


 

Av Malin - 4 januari 2022 22:46

Igår morse blev det att gå upp tidigt. För igår började jag jobba igen. Jag började lite senare igår. Så efter jag hade fixat mig blev det äta lite frukost innan jag åkte till jobbet. Det var en väldigt lugn dag igår. Inte så många barn. Innan jag åkte hem blev det att göra ett ärende och sen åkte jag hem. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på film tills jag skulle sova. Jag vart jätte trött igår tidigt. Igår gick det inte blogga. För jag kunde inte komma in på den här blogg sidan på hela kvällen.  

 


Idag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. När jag skulle gå till bussen märkte jag att det var jätte kallt ute. Bussen var lite jul fin idag och det var en ny buss också. Den lukade till med ny. idag var det också ganska lugnt. Det vart en lång dag idag. Innan jag åkte hem blev det att göra olika ärenden. När jag  var klar blev det att ta en promenad hem. Det var väldigt halt ute idag. När jag kom hem blev det att fixa lite med kvälls maten och sen blev det att kolla lite klipp en stund. Nu blir det att gå sova. För nu är jag så trött så.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards