prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2021

Av Malin - 12 juli 2021 21:56

Jag gick upp rätt skaplig tid idag. Jag fixade mig lite och sen till frukost blev det pastasallad. Jag kollade på klipp en stund också. Efter det gick jag ut och kastade skräp. Det var kvavt ute idag. Senare blev det att spela in lite video och laddade upp dom förut också. När ja var klar med det blev det att kolla lite serie. Senare blev det att steka lite pannkakor. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska sova.  

 

 

 

 

 

Av Malin - 11 juli 2021 21:42

Vi tog lite sovmorgon idag. Efter vi hade vaknat blev det att fixa oss lite snabbt. För mina föräldrar var här och lämnade lite saker lite snabbt. Det var så fint väder idag. När vi var klara med det blev det ägg frukost. Senare gick jag ner med tvätten. Det var mycket tvätt idag. Tvättade lite jobb kläder också. När jag kom upp kollade jag på klipp och serie en stund. Senare blev att fixa lite pastasallad till middagen idag. Det blev matlådor också. Det var så gott och länge sen vi åt det. Efter det tog jag en dusch. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.   

                     


Av Malin - 10 juli 2021 21:23

Igår blev det fullt upp. Igår började jag lite senare på jobbet. Men det blev en lugn dag på jobbet. Det blev en varm dag igår också. Fick även sluta lite tidigare igår. När jag kom hem blev det att ta en dusch direkt. Efter det blev det att fixa mig inför kvällen. Vi kollade på en film innan vi åkte också. Vi var på resturang för att fira våran kompis som gifte sig igår. Vi kunde inte var med på bröllopet men vi var med och firade dom på kvällen. Vi åt och drack gott. En kompis körde oss dit och hem. När vi kom hem vart vi så trött så vi gick la oss direkt. Vi kom hem rätt sent också.   


 

            Nu kom min efter längtande semester i 4 veckor. Hoppas på bra väder nu.<33

                 

Idag tog vi lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat fixade vi oss. Senare gick vi ner till stan och träffade en kompis. Vi har inte träffat på jätte länge. Så det blev äta lite lunch och så åt vi en glass. Det var massa bilcruising idag också. Vi handlade lite innan vi gick hem också. Det var så kvavt ute idag. När vi kom hem idag blev det att ta det lugnt. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

                

Av Malin - 8 juli 2021 21:34

När jag vaknade var jag lite små trött. Men jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt en stund. Innan jag cyklade blev det att slänga skräp. Idag var det fullt upp och det var så varmt ute idag. Jag är helt slut. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

 

Av Malin - 7 juli 2021 20:46

Idag gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig lite och sen fick det bli att äta lite frukost. Jag kollade även på olika klipp. Vi fick en fin sommar kort idag av våran kompis på posten. Senare blev det att städat lite. Tog även fram kläder tills i morgon. När jag var klar med det cyklade jag och gjorde lite ärenden. Det var så kvavt ute och det kom lite små regn. Men det gjorde inget då blev lite svalare också. När jag kom hem blev det att ta lugnt en stund och senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar vi lite smått på fotbollen efter det får blir det att gå sova.  

       

Av Malin - 6 juli 2021 21:55

Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att ta det lugnt tills jag skulle cykla till jobbet. Det var soligt i morse som tur var. Det har varit lugnt idag. Armen är bättre idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det har jag bara kollat på klipp och tv. Blir att titta på tv stund till innan jag går och sover. Blir nog snart att gå och sova. Jag börja bli så trött. Det är inte en ny bild på Truls. 

 

Av Malin - 5 juli 2021 20:32

Igår kväll började jag få ont i min arm efter sprutan. Men jag hade svårt att somna igår kväll. Så jag var så trött när jag vaknade idag. Tur att det var en lugn dag idag. Jag var så trött i kroppen idag. Det var så varmt idag men det kom jätte mycket med regn förut idag också. När jag kom hem fixade vi me kvälls maten. Nu kollar jag på tv och ska sova tidigt i kväll. Ska ta en alvedon i kväll så kanske jag mår bättre i armen i morgon. 

 

Av Malin - 4 juli 2021 21:40

Jag gick upp en skaplig tid idag med. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost och ta fram lite kläder. Jag kollade lite på klipp och serie en stund. Senare gick jag och min sambo och tåg våran första spruta. Jag var lite narvös men det gick bra. När vi kom hem blev det att ta det lugnt ett tag. Efter det blev det fixa lite kvälls och sen fick det bli att ta en dusch. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå och sova.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards