prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 februari 2021

Av Malin - 16 februari 2021 22:25

När jag vaknade i morse var jag lite trött. Men det var bara att gå upp och fixa sig. Efter det blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Idag vid lunch skulle jag på hälsokontroll. Vi alla på jobbet skulle göra det fast olika tid och dag. Idag var det min tur. Pappa körde mig dit. Allt gick bra. Men jag hade lite högt socker värde. Så nästa onsdag ska dit igen och ta ett nytt prov. Då ska jag vara tom i magen denna gång. Jag hade även för lite hög plus också. Men det var nog för vi var lite stressiga. För att hitta pakering var lite svårt. Pappa var så snäll och köpte lite godis till mig. Även milkshake. Skulle köpt något jag kunde äta som lunch i bilen men fanns inget just i den butiken. När jag kom tillbaka fick jag äta min lunch på rasten. Det fanns mat kvar från jobbet. Det vart ganska fullt upp idag. Innan jag åkte hem handlade jag lite som jag hade glömt att handla igår. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det äta hemma gjorda semlor och se på serie. Idag är ju semeldagen. Vi tände lite ljus också. Nu blir det att gå sova. Jag är super trött.  

               


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards