prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 februari 2021

Av Malin - 14 februari 2021 22:01

Vi tog lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och ta fram kläder tills idag. Blev att ha lite mys kläder på sig idag. Efter det gick jag ner med tvätten. När ja var klar med det blev det att fixa lite frukost. Jag kollade lite olika klipp. Senare hämtade jag upp tvätten och hängde upp den. När jag var klar med det blev det att kolla serie. Blev en lugn dag här hemma idag. Vi köpte pizza idag. Firade lite alla hjärtans dag med lite gott mat och tända ljus. Efter vi hade ätit det så tog jag en dusch. Åt lite popcorn förut också. Nu blir det att kolla serie en stund till innan jag ska gå sova.  

         

       Glad alla hjärtans dag alla mina vänner hoppas att ni alla får en riktigt mysig alla hjärtans dag nu. <33


 

                                              Glad alla hjärtans dag idag önskar Truls med familj.<33


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards