prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 februari 2021

Av Malin - 13 februari 2021 20:39

Igår gick jag upp en skaplig tid och sen fixade jag mig. När ja var klar med det åt jag lite frukost. Jag blev ledig igår. För på onsdag ska vi ha planerings dag. Så då ska jag jobba då isället. Jag kollade lite klipp en stund och sen spelade jag in en video. Efter det fixade jag lite här hemma och sen tog jag en dusch. Efter det blev det att fixa lite kvälls mat. seare fixade vi oss lite. sen kom det några gäster och firande älsklingen. Blev en mini firade. Han fyllde år igår. Vi kollade på talang och åt gott. Senare kollde jag på olika klipp och sen gick jag la mig. Jag vart så trött.  

    

Idag sov vi ut lite och sen fixade vi oss. Jag gick ner med lite skräp också. Det vart så varmt och härligt i solen idag. Men det blev kallt när inte solen försvann. Sen kom mina föräldrar och min moster. Dom hämtade oss. För vi skulle fika på stan och fira min sambo. Tack så mycket vart en mysig dag idag. Efter det gick vi och handlade lite. När vi kom hem blev det att ladda upp video och sen blev det att kolla lite serie. Drack lite kaffe också. Senare fixade jag med kvälls maten och nu är mello. Efter det ska jag se serie tills jag ska sova.  

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards