prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 februari 2021

Av Malin - 7 februari 2021 22:44

Igår tog vi sovmorgon. Efter jag hade vakna fixade jag lite gröt. Jag kollade olika klipp och serie. Blev en mest lugn dag här hemma. Har bara små fixat här hemma. Senare fixade vi med kvälls maten och sen blev det att kolla på mello. Innan jag gick och la mig blev det att kolla seire.  

  

Idag tog vi också lite sovmorgon. Efter det fixade jag mig och tog fram kläder tills i morgon. Efter det blev det att gå ner med tvätten och sen blev det att slänga skräp. Efter det blev det att fixa lite frukost. Det blev en lugn dag här hemma med. Har fixat lite här hemma och kollat lite klipp. Blev att dricka lite te förut på dagen. För det var så kallt inne. Senare fixade jag med kvälls maten och sen blev det att ta en dusch. Efter det kollade jag på tv och nu blir det att gå sova.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards