prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 12 januari 2021

Nu kollar jag på serie och Truls var med en stund

Av Malin - 12 januari 2021 22:35

När jag vaknade i morse så var jag rätt trött. Men jag fixade mig och sen tog det lugnt tills jag skulle ta bussen. Det blev soligt idag. Men det blivit mycket is ute nu. För det regande i natt. När jag skulle hem var det jätte kallt ute. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat och sen blev det att dricka kaffe. Nu kollar jag på serie och Truls var med en stund. Snart får det bli att gå sova. Vart så trött redan när jag var på väg hem.  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards