prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 juni 2020

Av Malin - 3 juni 2020 22:20

Igår blev de verkligen fullt upp. Efter jag hade vaknat igår fixade jag mig och sen blev de att ta de lugnt en stund. Jag tog på mig shorts igår för första gången i år. Så härligt. Min tränings tröja var så skön att ha på sig. De var fullt upp dagen och efter jobbet blev de att träffa jobba kompisarna. Vi samlades vid min jobba kompis båt. Sen gick vi 5 km. För vi skulle ha gått de på vårruset som skulle ha varit i maj. Vi skickade in att vi hade gjort de så v fick diplom. Stolt att jag orkade. Sen gick vi till båten igen. Vi drack lite bubbel och rosevin. Vi åt även lite popcorn. Vi köpte mat och åt vi på ett mysigt ställe. De var så soligt då.  Jag provade en ny pizza. När vi skulle hem blev de lite blåstigt och kallt. Tur jag hade nära hem och jag cyklade. När jag kom hem var jag så trött.  Vi hade de trevligt i alla fall. Jag var uppe en stund till och sen gick jag la mig.   

          

I morse fick jag lite sovmorgon. Jag fixade mig och sen åt lite frukost. Efter de tog jag de lite lugnt en stund. Idag var vi på ett lek park. För de är så mycket mygg i skogen. Vi hade kaffe med också. När jag kom hem blev de att fixa kvälls maten och sen blev de att ta fram kläder tills i morgon. Efter blev de att ta en dusch. Sen blev de en lugn kväll.  Truls är så klart väldigt nära mig. Nu blir de att gå sova.  

            

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards