prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2020

Av Malin - 11 april 2020 22:13

Vi tog lite sovmorgon idag. Bäst att passa på när vi är lediga. Efter vi hade vaknat blev det att fixa oss och sen tog vi en promenad till stan i de fina vädret. Vi var bara och handlade och sen gick vi hem direkt. När vi kom hem åt vi lite frukost. Sen fick bli en lugn dag. Har kollat på. Fick fira påsk hemma i år. Så en lugn påsk fick de bli denna gång. Senare fixade vi lite påsk mat och sen blev de ta lugnt fram för tv. Blev att äta jordgubbar och glass. Även lite choklad. Dom var lite sura bara. Blir att se klart filmen på tv innan jag går och sover.   

         

                              Glad påsk alla hoppas att ni all fåren riktigt mysig påsk nu.<33


        Glad påsk alla mina vänner hoppas  att ni får en riktigt mysig påsk nu. Önskar truls med familj.<33

Av Malin - 10 april 2020 21:41

Igår gick jag upp rätt skaplig tid. Jag fixade lite att äta och kollade på olika klipp. Senare fixade jag mig. Jag var ledig också. Sen spelade jag in två in video. Men jag ladda upp dom idag. För krånglade lite att få upp dom till datorn. Haft krångel på fb på min chatt. Nu funkar allt igen. Därför blev det ingen blogg igår. Efter jag hade spelat in blev bara gå en promenad i de fina vädret. Jag passade på att handla lite. Hittade lite glassar som jag inte har testat. Sen tog jag bussen hem. För de var så tungt och påsen gick lite söder. Tur var de inte många i bussen. När jag kom hem blev det äta lite mellis och glass. Även lite kaffe. Sen blev de att fixa kvälls maten och sen fick det bli en lugn skärtorsdag. Jag kollade på tv tills jag skulle gå sova och var så trött.   

                   

https://www.youtube.com/watch?v=srOoLfc0Vqk&t=60s

youtube.com/watch?v=Y1KTBSRsUBM&t=18s


Idag passade vi på ta lite sovmorgon. Efter vi vaknade blev det att göra en omelett med champinjonstuvning till frukost. De blev super gott. Idag har vi bara varit hemma och tagit de lugnt. De tycker Truls om när vi är lediga. Efter jag hade fixat kvälls maten blev det att kolla på tv. Nu kollar jag på film innan jag ska sova. Nu säger jag trevlig helg och påsk. Även godnnatt.   

     

Av Malin - 8 april 2020 22:13

Idag när jag hade vaknat var jag inte så trött. Jag fixade mig och sen blev det tar det lugnt en stund. Senare tog jag bussen. Fick jobba idag och vara ledig i morgon i stället. Behövdes idag. Passa ju bra att vi hade lite påsk firade idag. Jag var en påskhare. Vi gjorde lite olika lekar och åt god mat. Nu finns de massa gott i rastrummet. De va skönt att tade lugnt på rasten idag. Jag fick lite huvudvärk men det gick över så fort jag fick ha lite rast en stund. Fullt upp hel dagen. Så jag är så trött. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen blev det att ta en dusch. Truls väntade på mig också så klart. Blir nog att sova snart. För jag är helt slut. Men vi hade tur med vädret.

Vi var ute nästan hela dagen.  

   


Av Malin - 7 april 2020 22:24

I morse när jag vaknade var jag bara lite små trött. Men de var bara att gå upp. När jag hade fixat klar mig blev det ta de lugnt tills jag skulle åka. Idag gick dagen rätt fort. Efter jag hade slutat och kom hem blev det att fixa kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll fram tv och Truls va med. Han är ju bara för gosig och vill vara nära hla tiden. Nu blir det att gå sova Ska bli så skönt.  

 

Av Malin - 6 april 2020 22:14

När jag vaknade i morse var jag lite små trött. Jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt. Sen tog jag bussen. Lite små kallt på morgonen. Senare på morgonen blev det jätte varmt ute. Så härligt. Dagen gick fort idag. Innan jag åke med bussen hem blev det att handla lite. När jag kom hem blev slänga skräp och sen fick det bli att fixa kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Nu blir det att gå sova. Jag är så trött nu redan.  

                                   Idag skulle morfar fyllt 81 år och han dog 4  år sen i år.<33  

Av Malin - 5 april 2020 22:35

Idag gick vi upp en skaplig tid. Jag tog en dusch efter jag hade vakna idag. Fick bli en morgon dusch och jag brukar oftas göra de senare på kväll. Efter det blev det att fixa lite frukost och vi kollade lite på tv. Senare så dammsug vi och torkade golv. Så det blev en städar dag idag. Så nu luktar det så gott här. Sen har vi bara tagit det lugnt idag. Inge kul väder idag. Senare blev det att fixa kvälls maten och sen tog jag fram kläder jag ska på i morgon. Blv lite glass och kaffe förut idag. Nu kollar jag på tv och ska sova snart.  

 

Av Malin - 4 april 2020 21:46

Bilderna på Truls är tagen från i torsdags. Igår efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen jag lite frukost. Började senare igår. Jag kollade även på en serie. Det var lite snö ute igår. Det det har varit full upp igår. På rasten fick vi tårta av en av föräldrarna. Så det tackar vi för. När jag kom hem tog jag de lugnt en stund. Senare kom moster och lämnade lite saker. Fick även de här fina armbandet hon hade vunnit också. Efter det fixade jag med kvälls maten och sen fick de bli en dusch. Sen kollade jag bara på tv och sen fick det bli att sova. Jag la mig inte så sent. Jag var för trött att blogga igår.   

            

Idag gick vi upp rätt skapligt. Vi fixade lite god frukost och sen tog vi en promenad till stan. Vi var där ett tag och gjord ärenden. Sen fixade jag en ny tvätt tid. Jag hade råkat tagit fel datum såg jag när vi inte kunde. Hade råkat ta på måndag då när vi jobbar så de går inte. När vi kom hem blev det att ta det lugnt. Sen har vi bara tagit det lugnt och kollat på tv. Åt lite glass förut som vi hade hemma. Blir att kolla lite till innan jag går och sover. Truls är klart med också.  

       

Av Malin - 2 april 2020 21:43

När jag vaknade i morse var jag rätt trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen åt jag frukost. Sen blev det att ta de lugnt och sen gick jag till bussen. Det har varit fullt upp idag. Till mellis fick vi massa gott. För en som har fyllt år. Så det var ju mysigt. Det blåst storm hela dagen. Efter jobbet hämtade jag paket. Då köpte jag varm choklad som kostade 25 kr och då fick man en bulle. Hon sa de i kassan att fick ta en bulle. Träffade älsklingen där också. Så han köpte de också. Vi sparde bullen till kvälls fikat. De kom lite regn När vi kom hem blev de oväder. Det kom hagel. När vi kom hem fixade vi med kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll. Blir att sova tidigt i kväll är helt slut och trött.  

 

                                                    Idag är det 7 år sen jag fick mitt jobb också. <3

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards