prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 januari 2020

Av Malin - 15 januari 2020 22:16

Man var lite små trött i morse. Men man gick upp och fixade med allt man skulle göra. Senare gick man och slängde skräp. Idag var det ganska fullt upp. När man kom hem blev det att äta maten var klar idag när man kom hem Så skönt. 

Efter det fixade man lite saker och tog fram kläder tills i morgon. Senare blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på tv och lyssnat på musik. Nu blir det att gå sova. Man är bara små trött nu.  

 

Den 6 januari var det 8 år sen jag skaffade min youtube kanal. Även där har jag fått fina kommentarer

som man blir glad av.<3

 

https://www.youtube.com/user/Mallan201

 

                                                                          Min fina <3

 

                   7 januari har det gått 10 år sen jag tog min navel piercing. Jag älskar den fortfarande.<3

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards