prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 juli 2019

Av Malin - 26 juli 2019 22:48

I onsdags blev lite smått fullt upp. Efter i vaknade blev det fixa lite frukost och tog det lite lugnt. Senare blev det att ta en dusch. Efter det gick vi ner och slängde skräp. Sen blev vi hämtad av en vän. Vi skulle hem till en annan vän. Vi handlade lite innan också. Vi fick smaka lite bubbel. Efter det grilade vi korv med bröd och hade lite tillbehör också. Sen spelade vi kubb. Det var lite mygg ute. Vi kom hem rätt sent. Så vi tog det lugnt innan vi skulle sova.   

   

I onsdags hade jag och min fästman Daniel varit förlovade i 7 år och 10 månader.<33


Igår gick vi upp skapligt. Vi åt lite frukost. Efter det blev vi hämtade av älsklingens bror. Vi hadlade. För vi skulle fiska och tälta med hans syskon. Vi köpte fiske gott och så köpte vi lunch. Vi där vi skulle fiskade. Vi åt och drack. Jag fick upp en kräfta haha. Men den ramlade igen. Första gången man fick upp en kräfta. På kvällen kom myggen fram. Vi åkte hem sent på kvällen. För en av hans brorsor hade ont i ryggen. Men det blen mysig dag ändå. Man gick la sig nästa direkt när vi kom hem. Truks blev i alla fall glad när vi kom hem. Han tycker det är så varmt också. Han brukar ligge på där det är lite kallare.  

                     

Idag efter vaknde hämtade älskligens bror oss. Han handlade först och sen gtillade vi all mat som blev över. Det var gott. Senare körde svärfar hem oss. Vi tog det lugnt en stund. Efter det blev det ta en dusch. Man lukade rök från när vi grillade vid sjön i Åker. Senare fixade man lite kvälls mat. Efter det har bara varit en lugn kväll. Blir att sova skapligt idag. Man är rätt trött. Man vilade lite förut också. Här bild från Truls igår natt.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards