prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 juni 2019

Av Malin - 12 juni 2019 21:15

När man vaknade i morse var man inte så farligt trött konstig nog. Tur kom ingen regn i morse men det blåste rätt kallt ändå. På rasten blev det tårta som blev över från igår. Så det var gått. Det kom bara små regn på jobbet. När man kom hem hämtade mamma Truls efter som vi ska bort till dreamhack snart. Sen åkte och gjorde ett ärenden. Sen har man dammsugit och torkat golvet idag. Även rent gjort och trokat aolika saker. Efter blev det fixa mat och sen ta en dusch. Man har lite ont i halsen igen. Den kommer och går. Tog en glass förut. Kom massa regn förut och ett snabbt åska. Idag eller i mogon blir det sista blogg inlägget innan man åker i kväll. Blir att sova snart är trött redan.  

   

Idag fyller våran Truls beibis 9 år. Grattis till dig rån din familj och vi älskar dig gubben. Våran lillkille börjar bli så stor hehe. <3

 

 

Idag fyller min Truls bebis 9 år Grattis till dig och jag älskar dig gubben.

Min lillkille börjar bli så stor hehe.<3



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards