prinsessanmalin

Alla inlägg den 30 oktober 2019

Av Malin - 30 oktober 2019 21:01

Igår var man inte så farligt trött. Man fixade sig och sen tog man det lugnt. Senare gick man ner och slängde skräp. Det var väldigt kallt ute på morgonen. Men senare var det härligt ute. Solen var där på dagen. På rasten drack man lite kaffe och hade filt. Det var lite små kallt där in då. När man slutde var det jätte kallt ute. Men fint var det när man skulle hem också. När man kom hem såg man att tv kanalerna inte funkade och internetet. Fick höra att det skulle börja funka igen på onsdag. Telenor hade något fel just då. Men man fixade mat när man kom hem och sen blev det ta det lugnt en stund. Senare åkte man till kören. När man skulle åka hem var vädligt kallt ute. När man kom hem kollade man på film efter som jag inte kunde se på tv. Blev att gå lägga sig skapligt igår. Man var ändå rätt trött.  

   


Idag var man ledig. Men gick ändå upp rätt skapligt. Man tog på sig mys kläderna och sen fixade man lite frukost. Tur att kanlarena och internetet funkade i morse som tur var. Så man kollade lite på serie. Sen har man fixat lite olika saker här hemma. Man tog fram kläder tills i morgon och halloween kläder också. Sen när mabn var klar fixade man lite mellis och kollade på tv. Senare fixade man med kvälls maten. Sen rignde vi elgiganten och dom sa att våra mobil hade kommit. Sen körde svärfar oss men dom sa att den inte hade kommit. Så dom måste ha kollat fel när vi rignde dom eller något. Han sa den kanske kommer på fredag. Men den är sen för den skulle komma idag. Står det på vårat kvitto. När man kom hem blev det att fixa lite saker och sen tog man en dusch. Nu kollar man på tv innan man ska sova. Man börjar bli trött.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards