prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 oktober 2019

Av Malin - 26 oktober 2019 20:14

I går var man lite små trött. Men man fixade sig och sen blev det ta det lugnt. Man tänkte också snart blir det helg. Det har varit rätt lugn dag på jobbet idag och en lång dag. Innan jag åkte hem gjorde man ärenden. Man gick hem också. Man vart så trött och varm när man kom hem. När man kom hem fixade man lite mat. För man var så hungrig. Efter det blev det att ta en dusch. Sen kollade man på idol. Efter idol gick man la sig. Man var så trött så man somnade i soffan hela tiden. Därför bloggade jag inte igår.  

 

           


Idag gick upp rätt tidigt. Man var inte trött så som tur var. Man drack lite kaffe och fixade sig. Så klart regnade det också. Vi skulle till stan och vi fick gå. För bussen kommer senare på helgerna. Vi träffade kompisar där. Det var halloween team på stan idag. Vi åt lite först och sen kollade vi affärer och vi fick godis också på stan. Vi tog bussen hem i alla fall. Skönt att ta bussen ibland. Men det slutade regnade senare på dagen som tur var. När vi kom hem blev det ta det lugnt och bara fixa små saker. Truls blev så glad när vi kom hem också. Efter det blev det att fixa kvälls mat. Senare kollade man på en film och nu kollar man på tv. Blir att sova sakplit idag med.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards