prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 oktober 2019

Av Malin - 17 oktober 2019 21:06

I tisdags var det fullt upp. Efter man hade vaknat fixade man sig och sen blev det ta det lugnt tills man skulle ta bussen. Lite små regn kom det. När man kom hem var man hemma en stund och sen gick vi till stan. Vi handlade lite och sen gick vi till bibloteket. Där vi lyssnade på Fredrik Eriksson. En känd kock.Var redan trött när vi var borta.  När vi kom hem var man så trött man kollade lite på tv och sen gick vi la oss. Man tog även fram kläder till nästa dagen.  

            

Igår blev det också ganska mycket att göra. Vi kunde inte gå i skogen igår. Efter som det är jackt säsong. Men gick på ett annat ställe. Fick frukt och kaffe så mysigt så. Efter man hade slutat blev man kvar på jobbet. Det var möte. Vi åt lite gott. Man kom hem rätt sent. Truls sov så gott då också. Man tog en dusch och kollade på tv och sen gick man la sig.  

 

Idag var det ganska lugn dag. Det har varit små regn hela veckan också. Man är så trött när man vaknar också. Bilden är från när man hade rast. När man kom hem blev att fixa mat och sen blev det en lugn kväll fram för tv. Man tog även fram kläder tills i morgon och fixade lite med annat. Nu blir det att sova är så trött.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards