prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 oktober 2019

Av Malin - 6 oktober 2019 20:03

Hela helgen har verkligen varit fullt upp. I fredags morse tog man på sig mys kläder och senare gick man ner till tvätten. Efter det fixade man lite att äta. Truls var så söt på den här bilden. Efter det blev det att ta en dusch. Sen så fixade man sig och packade det sista. Tur att man var ledig kude fixat allt i lugn och ro. Efter det hämtade man tvätten och hängde upp allt. Sen hämtade älsklingens bror hämtade våran nyckel. För han skulle vara lite katt vakt åt oss. Sen åkte vi utanför stockholm. För vi skulle bo på hotell hela helgen. Först åt vi mat och handlade lite. Moster åkte med oss. Efter vi hade lämnat våra saker till vårat rum så gick vi ner och tog en drick. Den var inte så god. Sen fixade vi lite olika saker. Sen träffade vi på några gäster som skulle komma i morgon på festen. Vi blev bjudna på rött vin. Den var god. Sen kollade vi lite på idol innan vi gick la oss. Åt lite snacks. Vi var så trött. Här är det några bilder från i fredags.   

                        

Igår gick vi upp skapligt och åt buffe frukost så mysigt. Vi försökte äta sen frukost så vi skulle klara oss längre. Sen tog vi en promenad där ute. För det var så fint där fick vi höra. Sen fixade vi oss. Man tog en dusch också och man plattade håret. För min bror gifte sig igår. Så vi åkte till kyrkan och kollade på det. Sen åkte vi till doken köpte lite lätt lunch. Vi åt lite innan vi åkte till kyrkan också. För det skulle bli sen mat på kvällen. Sen åkte vi till hotell för festen skulle vara där. Vi skålade bubbel innan vi skulle äta. Vi åt trerätters och fick fika också. Det var tal och lekar på festen. Efter man såg deras dans gick vi till vårat rum. Vi gick la oss var så trött.  Här är några bilder från igår.

                                         

I morse gick vi upp skapligt och fixade oss. Vi åt samma tid som gifteparet. Efter frukosten så öppnade dom presenterna. Sen packade vi klart allt på rummet. Vi hade packat den mesta redan igår. Så vi sa hej då och skulle åka hem. Innan vi åkte hem blev det att äta lite och sen hämta min glossybox julkalendern. Man hittade lite gotta också. Sen när man kom hem packade man upp allt. Man blev så trött och seg när man kom hem. Man tog även fram kläder tills i morgon och fixade lite olika saker. Sen blev det ta en dusch. Sen tog man lite att äta. Nu kollar man på tv. Man drack kaffe för en stund sen. Blir att sova om en stund. Men har haft en bra helg. 

      

      

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards