prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 oktober 2019

Av Malin - 3 oktober 2019 20:18

I tisdags morse var det så kallt ute. Det blåste ute också. Men det var sol ute okckså. Men dagen gick rätt fort. När man komhem fixade man lite mat som gick fort att göra. I morse funkade inte vårat internet och det funkade inte när vi kom hem heller. Vi ringde till telenor dom sa att vi har fått fiber men vi har inte kopplat in den. Vi skulle ringa dom på onsdag. Vi ringde även ochfrågade när vår mobil skulle komma. Dom sa senast den 13 Oktober. För jag skulle till kören på kvällen. Så när man kom hem kunde man inte blogga. Som kollade på tv en stund och sen gick man la sig. Här bjuder jag på bild på mig själv. Den inte tagen den här veckan.   

  

Igår var det inge bra väder. Det regnade nästan hela dagen. I morse var rätt bra vädersom tur var. När man kom hem åt vi lite mat. Sen kom mamma hit och hjälpte oss med internet och vi rignde telenor igen. Vi fick i gång den igår som tur var. Fick en väska av pappa och vi fick drickor av han. Tack så mycket. Fick även ny katalog. Fick låna en väska av mamma också. Truls ville vara med igår. Vi fixade han lite också. Men klocka blev mycket så vi kollade på tv och sen gick vi la oss.  

            

Idag och i morgon är jag ledig. För mina jobba kompisar är på jobb resa i spanien. Jag kunde inte följa med på det ska vara borta hela helgen. Jobbade igår istället och är ledig i morgon. Jag var ledig dag med så får jag jobba på onsdag istället. Dom på jobbet kommer hem på lördag. Så det var synd att man missade det denna gång. Men efter man hade vaknat fixade man lite frukost och kollade lite på klipp. Drack aldrig någon kaffe heller. Sen fixade man sig och sen gick man ner och slängde skräp. Efter det tog man bussen till stan och gjorde lite ärenden. Det blåste jätte kallt idag. Sen gick man hem till en kompis vi var hemma hos hennes mamma. Fick glass och kaffe. Tack så mycket. Gick hem för jag orkade inte vänta på bussen. När man skulle hem kom det regn men det slutade som tur är vid halva vägen. Fick boken idag. När man kom hem pakade man lite. Sen fixade man lite mat själv. För älsklingen skulle i väg. Sen har det bara varit en lugn kväll. Gosade med Truls också. Blir nog ingen blogg i morgon och i helgen. Blir att gå sova om en stund.            

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards