prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 september 2019

Av Malin - 11 september 2019 22:00

Igår blev det fullt upp. Man fixade sig som vanligt på morgonen och tog det lugnt. Sen gick man ner och slängde skräp. Efter det cyklade man i väg. Efter man hade slutat blev man kvar på jobbet. För det var möte där. Så vi fick fika och annat gott då. Sen var jag tvungen gå innan det var slut. För min fötrsta kör termin började igår. Så det ville man gå på. Man var så trött när man kom hem. Det var så mörk när ag cyklade. När man kom hem åt man lite och sen gick man la sig. Hade lite smått ont i huvudet.  

 


I morse efter man hade vaknat fixade man sig och sen åt man lite frukost. Man jobbade idag. Men fick lite sovmorgon. Man slängde skräp innan man åkte och man lyssnade på musik på idag när man cyklade. Idag fick vi tårta av en av barnes föräldrar. Det var så gott snällt var det. Jag var först tog en tårtbit också. Man gjorde ärenden på stan. När man kom hem så var mamma här. Hon skulle hämta och lämna olika saker. Dom ska även vara katt vakt åt oss. Hon hjälpte även att få lite luft i däcken. Efter det fixade vi med kvälls maten och sen blev det att ta en dusch. Efter pakade vi lite tills i morgon. Blir att sova om en stund. Man börjar bli så trött.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards