prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 september 2019

Av Malin - 8 september 2019 21:03

Igår blev det fullt upp. Vi sov ut också. Vi åt frukost och fixade oss. Truls är ju för rolig i morse också. Sen gick vi ner till stan och träffade på vänner. Vi gjorde olika saker på stan. Det var fint väder fast det skulle komma regn. Efter gick vi hem till en vän och kollade på film och snackade. Vi kom hem rätt sent. Vi fick åka med en vän. Man var bara upp en stund och sen gick man la sig. Man började bli för förkyld också.   

  

Vi gick upp skaplig tid. Truls med hehe. För man blivit mer förkyld nu. Så det fick bli en lugn dag idag. Man bara kollat på tv och serie. Senare tog man fram kläder tills i morgon. Efter det blev det fixa kvälls mat och sen blev det ta en dusch. Man mår lite små konstigt till från. Hoppas man mår bättre i morgon. Blir att gå sova så fort filmen är slut.   

   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards