prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 september 2019

Av Malin - 5 september 2019 22:22

Man var väldigt trött i morse. Efter man hade fixat tog man det lugnt en stund. När man skulle cykla så klarade man sig för regnet. Det skulle regna då men det hade redan gjort det. Så jag tog påmig regn kläder i onödan. Senare kom solen fram. Vi gjorde päron jucie idag. Gott det blev. Bara gjord av päron. Efter man slutat cyklade man till bio. Det var bara jag och älsklingen. Vi skulle gått med andra med blev inte så. Våran bio smygstartade filmen redan idag.  Skulle ha börjat i morgon. Så klart kollar vi på den idag. Den var bra. Den heter det kapitel 2. Första filmen är också bra. Man köpte deras goda popcorn och cola. Det var riktig lång film. När man skulle hem regnade så klart också. När vi kom hem fick det bli sen mat och sen blev det kaffe. Man tog på sig natt kläderna också. Man kollar på tv just nu men blir att gå sova snart. Är så trött nu. Här söt bild på Truls när han sov igår. 

           

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards