prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 augusti 2019

Av Malin - 10 augusti 2019 20:27

Igår blev det fullt upp. För fick man lite smått sovmorgon och sen fixade man sig. Efter det fixade man lite god frukost. Trulas var sugen på min frukost igår hehe. Det var dimmigt ute på morgonen. Men det var en lugn dag igår. Det regnade jätte mycket också. Tur var det bra väder när man skulle hem. Slutde tidigt idag. När man kom hem tog man det lugnt en stund. Efter det blev det ta en dusch och fixa sig. Senare blev vi hämtade för vi skulle hem och fira en vän. Vi åt gott och kollade film. Efter det åkte vi hem. När man kom hem tog man det lugnt en stund och senare blev det att gå sova. Man var rätt trött.  

                

Idag gick vi upp skaplig tid. Vi fixade oss lite snabbt och sen gick vi till stan. Vi var med vänner där. Det var lite kvavt ute men tur att det blåste lite. Vi gjorde lite olika saker på stan. Senare gick vi hem. För det kom lite regn. Så vi skydda oss hem. När vi kom hem fixade vi lite kaffe och sen fixade man med tvätten som ska fixas i morgon. Hehe köpte en söt present till Truls idag. Han pratar lite när man skulle ta kort på han. Senare fixade man lite mat och sen blev det kolla på tv. Blir nog kolla film snart innan man ska sova.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards