prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 augusti 2019

Av Malin - 5 augusti 2019 22:08

Idag fick man gå upp tidigt. Man fick lite så morgon bara. Man fixade sig och åt lite frukost. Sen blev det lite tid över att ta det lite lugnt i soffan. Efter det blev att cykla till jobbet igen. Nu är semster slut. Har varit ledig i 4 veckor. Det varit härligt men fort har det gått. Men kul att komma till rutiner igen på vardagarna. Kul att se alla igen. Skönt att börja cykla igen också. Har inte gjort det sen jag fick semster. Mycket packning hade man med sig också. Man har tvättat allt. Men fick inte med mig allt. Blev dricka min goda shaker till lunch idag med kaffe till. Fanns choklad kvar också från vi fick av en av barnen innan sommarlovet. Blev en lugn dag idag. Vi fik ny bakatbröd till mellis idag. Så gott det var. Var kvavt idag och mulet. Blev att fixa kvälls maten när man kom hem. Var så hungrig. Sen fixade man lite med viktiga saker och efter det blev det att baka en sockerkaka. Det var länge sen man gjorde. Fick bli det till kvälls fikat idag. Nu blir det att gå sova. Hade svårt att sova i natt.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards