prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2019

Av Malin - 14 juli 2019 21:14

Vi sov ut lite idag. Man fixade oss och åt lite. Sen gick vi ut. Jättevarmt var det idag. Vi blev hämtad av älsklingens bror. Älsklingen hade ärenden till Elgiganten. Passade även på att handla lite. Efter det som det dröjer några dagar tills vi ska stå handla. När vi kom hem blev det äta lite mellis. Sen har man bara tagit lugnt mest. Senare fixade vi med kvälls maten och sen blev det att ta dusch. Nu blir det bara film mys innan man ska sova.

Av Malin - 13 juli 2019 21:55

Igår blev det väldigt lugn dag. Det var inte så roligt väder heller. Så vi var bara hemma igår. Man åt lite frukost och sen hade man bara mys kläder på sig. Truls tog det också det lugnt. Man mest kollat på film och fixat hemma. Senare fixade man mat och sen blev det att ta enn dusch. Man kollade på film innan man skulle sova också.

Idag sov vi ut lite och se tog man på sig sommar kläder och sen fixade man lite frukost. Sen gick man till stan och träffade vänner. Passade på vara ute nu när det är så fint väder. När vi kom hem blev det bara ta lugnt. Truls blev glad när vi kom hem också. Funderar att kolla på film innan man ska sova.

Av Malin - 11 juli 2019 20:24

Vi tog riktigt sovmorgon idag och sen blev det fixa lite frukost. Efter det fixade vi oss lite. Sen blev det att gå ner och slängde lite skräp. Vi var på stan gjorde lite ärenden och lite annat. Sen gick vi hem. Passade även på vara ute. För det var så fint väder ute. När vi kom hem blev det att fixa lite här hemma och myste lite med Truls. Han blev så glad när vi kom hem. Senare fixade man lite med kvälls maten. Efter det blev det ta på sig mys kläder också. Sen har man bara kollat på filmer. Finns ändå inget på tv att se på. Det blir kollat på det tills man ska sova.

Av Malin - 10 juli 2019 21:54

Truls bilden från igår kväll när vi skulle gå sova. Haha han ser sur ut på bilden men det var han inte. Vi sov ut igen. Det så skönt när man kan ha såna dagar. Efter vi hade vakanat blev det att fixa oss och fixa frukost. Sen gick vi ner och slängde skräp. Sen tog vi promenad till stan. Det var så fint väder ute. Vi var med en kompis också. Han ville vara innan han skulle resa i väg. När man kom hem blev det ta en dusch och sen fixa lite kvälls mat. Sen har man bara kollat på film. För det inte fanns något att se på tv idag. Blir att kolla lite till innan man ska sova.

Av Malin - 9 juli 2019 21:47

Vi sov ut lite idag med. Efter man hade vaknat så fixade vi oss och sen blev det fixa lite frukost. Senare blev det att ta en promenad. Vi gjorde lite ärenden där. När vi kom hem tog vi det lugnt en stund. Sen blev det att dammsuga och torka golven. Man har även städat i badrummet. Efter det fixade vi med kvälls maten. Sen har vi bara kollat på film och tv. Truls myste och kollade på film med mig förut. Blir kolla en stund till innan man ska sova.

Av Malin - 8 juli 2019 22:05

Vi tog lite sovmorgon i morse. Det behövde vi verkligen. Skönt att få sova ut i bland. Bäst att passa på när man kan och är lediga. Sen kollade man tvätt tiden om vi hade tvätt tid. Men vi hade tagit fel dag. Men tur fanns det en tid på en gång när jag såg det. Så då passade man på att ta den. Så det blev lite tidigare så det var bra. För man hade massor med käder att tvätta. Medans man väntade tills den skulle bli klar så åt vi lite frukost. Efter det blev det att tvätta lite säng kläder. Efter det hängde vi upp alla kläder och sen tog vi lugnt en stund. Sen ämtade i sista tvätten. i hängde upp allt och sen gick vi till älsklingens jobb. För han skulle lämna en grej där. Sen gick vi till stan. Man gjorde ärenden i apoteket. Vi gjorde lite olika saker på stan och senare ble livat i holken i våran park. Me vi gick hem lite tidigare. Det var lite kallt och innan var det så kvavt. När man kom hem bäddade man rent i sängen. Så det ska bli skönta krypa ner i sängen sen. Haha Truls kan klättra högt. Blir att kolla på tv stund till innan man ska sova.

Av Malin - 7 juli 2019 21:24

Idag gick upp tidigt igen. Vi fixade oss och sen åt man lite frukost. Sen tåg vi bussen til Eskilstuna. Vi fick ta två bussar efter som vi skulle till parken zoo. Men vi handalde lite innan vi skulle dit. Köpte pastasallad till lunch som vi åt innan vi gick dit. Vi hade också tur med vädret. Vi fick vänta på att dom skulle komma. Talang var där också. Tur hade vi lite gotta med oss. Hann aldrig ta kort med Samir. Men han har jag redan bild på så det gör inte så mycket. Sen åt vi och kollade i några affärer. Hämtade även ut Truls paket. Efter det åkte vi hem. Truls kom fram när vi kom hem också. När man kom hem fixade man lite och sen tog man en dusch. Efter det blev det kaffe. Finns inget på tv. Får nog bli film innan man ska sova. Man redan jätte trött. Det ha varit en lång dag idag.

Av Malin - 6 juli 2019 21:46

Idag gick vi upp tidigt och fixade oss. Sen tåg vi tåget till Stockholm själva. Vi planerade allt idag. Vi var osäkra igår hehe. Men vi fick åka  Pendel också. För tåg åkte inte till stockholm. Sen åkte vi taxi dit vi skulle. Allt gick bra som tur var. Vi träffade även på en amrikansk han från youtube. Vi fick vänta på att han skulle komma också. Först var det kallt väder och sen blev det varmt. Så när vi var klar åt vi och gick på toa. Fick bli doken hehe. Sen kollade vi bara i några affärer. Efter det tåg vi pendel tåget och tåget hem. Sen var det saker på stan. Så vi kollade på det. Det var fotbolls bio igen och sen var lite gratis konsert. Blev året första räksviks glass. Första gånge man provade choklad strut. Det var riktigt gott. Det började regna då så klart. Så vi gick och handlade. Efter körde en vän hem oss. När vi kom hem var en Truls som blev glad när vi kom hem. Man var lite små kallt när man kom hem. Nu är man helt slut. Man drack kaffe för en stund sen. Blir att sova skapligt i kväll.

Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången