prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 juli 2019

Av Malin - 23 juli 2019 22:14

Igår sov vi ut och efter vi hade vaknat blev det att gå ner med tvätten. Medans man väntade att den skulle bli klar åt man lite frukost. Senare gick vill stan var med en vän. Det var även livat i holken på kvällen som vi var på. Konstigt väder var det igår. Truls bilden är i från igår också. När vi kom hem fixade vi mat och sen blev det ta lugnt fram för tv innan man skulle sova.   

        

Idag när vi hade sovit klart fixade man frukost. Man kollade lite serie och tog det lugnt. Det var inge kul väder idag. Det var så kvavt också. Senare blev vi hämtade av mamma. Vi gjorde ärenden först på apoteket och sen blev det att åka stor handla. Tack så mycket att vi handlade. När vi kom hem värmde vi på pizzan och packade upp allt. Sen har bara kollat på film blir att göra det tills man ska sova.  

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards