prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 juli 2019

Av Malin - 21 juli 2019 22:12

I fredags gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Sen tog vi en promenad till stan. Det var soligt när vi gick. Vi träffa en kompis som pratade om sin resan han var på. Vi åt en glass. Sen blev vädret lite konsigt. När vi kom hem blev hämtadat av älsklingens bror. Dom skulle handla och hämta paket. När vi kom hem fixade vi med kvälls maten. Sen tog man en dusch och sen blev det att kolla på film tills man skulle sova.   

 


Igår tog vi sovmorgon och sen fixade vi frukost. Senare fixade vi oss. Efter blev vi hämad av en vän. Vi åkte till Eskilstuna. Först åt vi och sen köpte vi snacks. Efter gick vi till bio salongen i Eskilstuna. Där vi skulle träffa montefjanton. Det var en varm dag då också. Sen körde dom hem oss igen. Vi kom rätt sent igår. Så man kollade bara lite på tv innan man gick la sig. Kollade på hajen 2.  

                                        

Idag sov vi ut och sen fixade vi frukost. Blev en hemma dag idag. Va inte så kul väder idag. Det skönt vara hemma ibland. Blev mest lugn dag idag. Senare fixade man lite mat och sen tog man en dusch. Efter har man bara kollat på film. Blir det göra till man ska sova snart. Den ena bilden på Truls är tagen igår kväll och den andra i morse.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards