prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 5 juli 2019

Det har varit lite fullt upp dom här dagarna

Av Malin - 5 juli 2019 21:42

Det har varit lite fullt upp dom här dagarna. Men i onsdags så. började man lite med sovmorgon. Det blåste jätte mycket hela den dagen. Men det var ändå en lugn dag. Fick den här muggen och godiset av älskligen. Tack så mycket. När man kom hem fixade man sig och sen cyklade man in till stan på kvällen. Var med jobba kompisar. Vi brukar äta lite mat tillsammans inna semstern. Vi var först i en av jobba kompisarns båt. Vi drack lite dricka och åt lite olika snacks. Sen åt vi på Rivas resturang som vi blev bjudna på.  Efter det var det ute bio. För det var Sverige dammer som spelade fotboll då. Kul att se när sverieg med också. Men kollade inte på hela var trött och så var is kallt ute. Så man cyklade hem och kollade lite hemme på det en stund. Men såg  inte hela var så trött då. Man gick la sig skapligt då.  

               

Igår hade man väldigt länge sovmorgon. Hade komp att ta ut. Så man gick upp skapligt tid. Man fixade sig och sen åt man frukost/lunch. Fick bli pannkaor. Åt lunch hemma efter som jag började senare. Sen spelade man in en sen video hehe. Men hann aldirg lägga upp den fick bli idag istället.Blev en kort dag på jobbet. Efter man hade slutat packade man alla kläder som skulle hem och tvättas lite. Vissa grejer tog jag hem en annan dag. Fick ha med mig allt hela kvällen. Hann aldrig hem. Tur hade man ryggsäck med sig. Man kan tvätta på jobbet men gör det hemma i stället. Sen träffa vi vänner på stan. Vi åt lite. Vi var på ugglans park kvitter i parken heter det. Där träffa vi på Magnus Bäcklund. Tur att dom hade tält för det regnade massor ett tag och sen slutade det. Det var rätt kallt också. Vi fick gratis godis också. När vi kom hem var vi helt slut och vi tog bara lugnt innan vi gick la oss.   

      

Idag gick vi upp rätt tidigt och fixade oss Var lediig idag. Var min sista dag igår. Så nu har man semster. Sen gick vi ner och slängde skräp. Idag var det också kallt och regnt då och då. Vi åt lite frukost och sen gick vi ner till busssen. Medans vi väntade på den så köpte vi en dricka. Vi åkte till Stallaholmen. Vi var hemma hos en vän och kollade hans loppis. Vi brukar kolla på en annan loppis men dom hade ingen idag. Sen gick vi till vikingfestivalen. Hade vanliga kläder denna gång. Sen blev det thai mat och sen handlade vi. Vi var hemma hos en vän innan vi gick till bussen. Sen gick vi hem. När vi kom hem har vi bara tagit det lugnt och har även ladda upp en ny video nu. Hoppas ni gillar att se på den.Såg en gul vattenmelon idag. Har aldrig sett det förut. Truls blev glad när vi kom idag också hehe. Blir att var upp en stund till innan man ska sova.  

                           


https://www.youtube.com/watch?v=FGUL9YFMyEA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards