prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2019

Av Malin - 3 juni 2019 21:11

I morse när man vaknade var man inte så trött. Så var ju bra. Det var soligt när jag cylade också. Kom på i morse Att min Moa skulle fyllt år idag. Så det på minnet vi fb. Älskar den här bilden på henne som jag har tagit på henne. Senare kom det regn och åska på jobbet. Två gånger åskade vid olika tider. Men det blev fint väder när jag skulle hem som tur var det. När man kom hem fixae man med kvälls maten. Senare fixde vi kvälls kaffe. Efter det kom det massor med regn. Även åska ocb blixen kom. Den var väldigt nära här. Tur att det har slutat nu. Man var tvungen att stänga av filmen som jag kollade på just då när det började åska. Man ska se filmen klart och sen ska man sova.  

  

Idag ade Moa fyllt 14 år om hon skulle finns kvar. <3 

Grattis finaste Moa hoppas du har det bra uppe med dom andra.<3

Hon vart 10 år och fick somna in April 22-2016. <3


Av Malin - 2 juni 2019 20:41

Idag passa vi på att ta lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite god frukost. Man tog lugnt en stund och sen tog man på sig lite mys kläder. När man hade gjor

t det blev det att ta fram kläder tills i morgon. Efter det blev det att städa och fixa här hemma hela dagen. Senare fixade man lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Senare blev det kaffe och kakor som jag köpte igår. Snart blir det att gå sova. Rätt skönt att sova tidigt så man inte så trött när man ska vakna på morgonen. Så fint bild jag tog på Truls i morse.   

 

Av Malin - 1 juni 2019 20:48

idag gick vi upp rätt tidigt. Man fixa sig och sen åt man frukost. Sen tog vi bussen till Eskilstuna med några vänner. För vi skullle kolla på alla food truck festivalen och affärer. Kul med andra länder också. Vårt andra år vi är där också. Men vi hade otur lite med vändret. Det regnade till och från. Vi åt lunch på doken och senare från festivalen. Men vi gick in i en galleria och åt maten. Innan köpte man den här glassen som jag har velat prova ett tag och sen fick det bli kaffe inne i värmen.  Köpte dom här goda kakorna tror det är alla smakerna dom hade. Har provat några av dom från förra året dom var där också. Så vi har gjort lite olika saker. Innan vi åkte hem handlade vi lite. När man kom hem blev ta att ta på sig natt kläderna och bara ta lugnt fram för tv. Det har varit verkligen fullt upp idag och vart med om mycket saker. Blir inte att gå sova så sent idag. Är rätt trött och är lite små kall nu. Nu är det även första juni. Helt galet vad fort det går. Så nu är sommar månaden äntligen här. Hoppas på bra väder också. 

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards