prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Malin - 23 juni 2019 20:51

I morse sova man ut fast inte så länge. Kunde inte sova så länge. Man fixade sig och senare gick man ner med massor med tvätt. Medans man väntade på den skulle bli klar fixa man lite god frukost. Sen hämtade man tvätten och hängde upp den. Efter det blev vi hämtade av en kompis för vi skulle till en annan vän. Vi gick och handlade först. Det blev lite kallt senare idag och det blåste lite också. Vi drack bubbel och satt ute en stund. Vi åt även chips. Den grönan hade jag aldrig provat. Bara den rosa. Men visste inte att den grön fanns. Sen kolla vi på film och pratade. Efter det körde dom hem oss igen. Vi kom hem rätt sent. Så vi fixade lite mat som gick snabbt. Efter det blev det ta fram kläder tills i morgon och sen gjorde man rent i katt lådan. När man var klar med det blev det att ta en dusch. Nu har man natt kläderna på och kollar på film. Sen blev kvälls fika förut. Här är söta bilder på Truls också. Blir att sova om en stund.   

                   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards