prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 juni 2019

Av Malin - 20 juni 2019 21:15

Truls bilden tog man igår kväll när man skulle sova morse var man bara lite små trött. Då blir det extra gott med lite kaffe till frukosten. Man fick välja en bok och en choklad av en av barnen. Älskar den chokladen också. Det var länge sen man åt den. Så det var så snällt. Kvavt och konstigt väder idag med. Senare kom det regn och åska. Så klart regnade när man skulle hem. Men gjorde ett snabbt ärenden på stan och sen skydda man sig hem. När man kom hem spelade man in en video och sen åt man lite kvälls mat. Senare ladda man upp den. Nu kollar man på film. För det fanns inget på tv idag. Nu är man lång ledig. Igår vara man nära att ramla med cykel i hög fart. Tur att jag inte gjorde det. Kände som cykel levde sitt egna liv just då. Blir att sova om en stund.   

       

https://www.youtube.com/watch?v=wr429iNA1gA

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards