prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 maj 2019

Av Malin - 3 maj 2019 21:30

Igår blev mycket att göra. Man fixade sig så vanligt efter man hade vaknat. Sen tog man bussen idag. Men fick gå till stan för den andra bussen kom inte. Den tog en annan väg fick jag veta. Tog bussen från stan i stället. Det små regnde då. Sen plockade vi skräp med barnen och sen fick dom glass. Det var mest kallt igår. Det kom till med hagel till och från. Efter man hade slutat tog man det lugnt en stund. Sen åkte jag med jobbet till Södertälje för att ha planerings dag. Så vi sov på hotell. Vi fick choklad vid vårat rum. Vi fixade oss och sen åt vi på resturang. Efter gick vi till hotellet och snackade. Sen gick vi la oss.  

              

Man sov så gott i sängen. Den var så skön. När vi hade fixa oss blev buffe frukost mums. När vi kom till kontoret vi skulle sitta fick vi goda popcorn och vi fick ta hur mycket glass vi ville i glass maskinen. Senare åt vi mat buffe där med efterrätt till. Så vi fika några gånger idag hehe. Sen åkte man hem och då kom solen fram. Man är helt slut. Har planerat hela dagen. När man kom hem fixade mat och sen blev det ta en dusch. Man kollar på tv just nu. Blir att sova skapligt idag. Så säger godnatt och trevlig helg.   

          

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards