prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 april 2019

Av Malin - 10 april 2019 20:53

Igår blev det mycket att göra. Man fick lite sovmorgon. Efter man hade vaknat fixade man sig. Man gjorde lite varma mackor. Man kollade lite klipp och sen cyklade man till jobbet. Började senare idag och sluta lite senare. Det var verkligen is kallt. Senare fixade man lite kvälls mat. Sen tog vi lugnt en stund. Sen gick vi till bio. Det snöade massor då. Vi var och kolla en skräck film med älsklingens syskon. Blev att köpa deras goda popcorn och cola. Sen körde hans syster oss. För kom mer och mer snö. Man var uppe en stund när man kom hem och senare gick man la sig.   

  

Idag gick man upp en skaplig tid. Man var ledig idag. Så man fixade lite frukost. Man kollade på film medans man åt frukosten. Sen har man fixat lite här hemma med olika saker. Sen blev vi hämta av älsklings bror vi gjorde två olika ärenden. När vi kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Truls var så extra gosig förut. Blir att kolla på tv en stund innan man går och sover.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards