prinsessanmalin

Alla inlägg den 31 mars 2019

Av Malin - 31 mars 2019 20:56

I går blev det fullt. Efter man hade vaknat igår blev det att äta frukost och sen blev det att ta en dusch. Sen blev det att fixa sig. Sen blev det att ta en promend till stan. Vi gick i en affärer och prinsen med en kompis. Älsklingen hade present kort där. Efter det gick vi hem till en annan kompis. Vi tog en kaffe där. Sen kom det fler kompisar. Vi tog bussen hem till en annan kompis som vi skulle fira. Vi åt mat och sen gick vi och handlade. Jag hittade dom här chokladen. När vi kom tillbaka blev det att kolla på film. Den nya Hallowwen filmen. Sen tog man bussen hem igen. Det regnade lite då också. Man var uppe en stund innan man gick la sig. Man var rätt trött då.   

    

Idag tog man sovmorgon. Vi fixade oss och sen blev vi hämtade av svärfar. Vi var bjuda på korv grillning och firade lite svärfar som har fyllt år. Så detvar årets första grillning för oss. Så vi åt ute och drack kaffe. Men det blåste lite kallt bara. Vi var rätt många där också. Svärmor körde hem oss. Nät vi kom hem blev det att fixa klockorna. Efter som det är sommar tid nu. Så skönt så. Senare fixade kvälls maten. Efter maten blev det att ta en dusch. Sen har det bara varit en lugn kväll.  Idag är det sista Mars också helt galet. Blir att gå sova om en stund.  

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards