prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 26 mars 2019

Men det gjorde inte så mycket

Av Malin - 26 mars 2019 11:17

I fredags gick man upp tidigt. Men det gjorde inte så mycket. För det var varmt redan tidigt på morgonen. Man tog på sig mys kläderna och sen gick man halva vägen till Älsklingens jobb. Han glömde jobb nyklarna. Tur att det är nära. När man kom hem blev det fixa frukosten och senare blev det att tvätta lite. Sen kom en kompis hit. Vi gick till älsklingens jobb och sen gick vi ner till stan. Vi åt gjorde lite ärenden. Vi träffade kompisar där. Vi gick hem till oss en stund. Vi kollade på filmer och bilder när vi var små. Sen gick vi på bio och kollade på en skräckis. Sen körde en kompis hem oss. Vi kom hem rätt sent. Man var upp en stund till och sen gick vi la oss.  

                  

Lördags gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen åt vi frukost. Sen hämtade mamma oss. För vi skulle fira pappa som fyllde år i fredags. Vi fikade i några timmar och sen körde mamma hem oss igen. Vi fixade lite mat och sen tog vi bussen till Eskilstuna. För vi skulle kolla på två band som skulle spela. Backyard Babies och Satan takes a holiday. När det var slut gick vi till doken för att vänta på bussen där. Vi kom hem sent. Så man gick nästan la sig direkt när man kom hem. Här några bilder från i lördags.   

                     

                                                               Fick tag på den. :D

         

                                                         Allt låg i den påsen hehe. :)


Söndag gick vi upp skapligt. Vi åt frukost och fixade oss och sen tog vi bussen till Eskilstuna igen. Vi kollade lite affärer fikade åt mat. Efter så kollade vi på Magnus Carlssons konsert. Man köpte hans cd. Vi kom hem rätt sent då med. Man vara uppe en lite stund till när man kom hem.Här några bilder från söndagen.  


                         

Måndags gick man rätt så tidigt. Man fixade sig och sen blev det att äta lite frukost. Sen tog man en promenade i solen till stan. Var tvungen att gå till baken. Sen hadlade man dom här nya kakorna. När man kom hem tog man det lugnt och kollade påfilm. Det var varmare ute än innen. Sen fixade vi våfflor. Efter som det var våffeldagen då. Sen har det bara varit en lugn kväll. Truls var lite extra gosig också. Man gick la sig skapligt igår. Blir blogg ikväll om vad man har gjort idag.  

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards